{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda keratong - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda keratong - Google Blog Search


Legasi Anak <b>Felda Keratong</b>

Posted: 02 Mar 2011 05:36 PM PST

Boleh tahan juga trilogi ini. Gua terserempak masa tengah jalan-jalan di Popular Tun Jugah. Sebab ada perkataan 'Felda Keratong', gua tak teragak-agak terus angkat pergi kaunter, kira. Penulisannya santai-santai saja. Cuma, tajuknya sahaja yang tak cukup 'santai'. Kalau ada perkataan cinta-cinta rindu-rindu ni, boleh bikin geli geleman juga tengkuk gua. Tak 'cool'. Itu pasal gua jarang pekena buku orang 'kita'. Tak habis-habis dengan cinta, kasih dan rindu.

Apapun untuk kali ini, sebagai anak Felda Keratong, apa salahnya gua bagi sokongan kepada orang sekampung. Tahniah. Mana tahu satu masa nanti karya gua pula yang keluar. Tak perlu Popular, MPH, Kinokuniya semua. Kedai buku Haji Shuib pun cukup. Ye dok? Amin...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

DARUL EHSAN TODAY: Pembohongan Mazlan Aliman Tak Menjadi Di <b>Felda</b> 23.

Posted: 02 Mar 2011 10:30 PM PST


Presiden anak, mazlan aliman lari lintang pukan bila di sergah oleh sekumpulan pemuda felda ketika sedang berceramah menghasut warga felda membenci felda.

Kejadian itu berlaku kelmarin di feldajengka 23, mazlan yang dijangka berceramah selama 40 minit hanya sempat berceramah cuma 15 minit sahaja apa bila dia tak tahan mendengar kutukan dari berberapa orang belia felda, ketika 15 minit dia berceramah tu, terbongkar satu-persatu pembohongannya jadi hadirin pun turut angkat kaki dan meninggalkan tempat ceramah itu.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat