{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda kerteh - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda kerteh - Google Blog Search


Diari_Putera: macam mana nk belanja dengan jimat

Posted: 13 Mar 2011 07:23 AM PDT

Aku sebenarnya dah lama fikir macam mana nak belanja dengan berjimat cermat???
Ramai yang kata jangan ikut nafsu ketika membeli tetapi aku emang aku akan beli makanan untuk ak makan jer dan aku xsuke g shopping untuk hepi2 saja. Aku rasa aku punye duit just abis kat makan minum ak sebab aku hanya makan 2kali sehari jika aku menjalani latihan klinikal.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Perpustakaan Jalurlebar Fasa 1:- ~ Perpustakaan Jalurlebar

Posted: 05 Mar 2011 06:40 PM PST

ABOUT ME

LATAR BELAKANG PERPUSTAKAAN DESA

Perpustakaan Desa (PD) Kg. Balai Besar, Taman Rakyat Jaya, Dungun mula beroperasi pada 16 Mac 2007 di bawah perpuntukan belanja mengurus 2006 Perpustakaan Negara Malaysia.

Diharap agar perkhidmatan yang disediakan ini dapat memenuhi keperluan masyarakat dan seterusnya menyemarakan budaya ilmu di kalangan masyarakat.

WELCOME

Hari : Sabtu - Selasa
Jam : 8.45 Pagi - 5.00 Petang
Hari : Rabu
Jam : 8.45 Pagi - 1.00 Tengahari
Khamis & Jumaat : Cuti
Hari Kelepasan Am : Cuti

Untuk Maklumat Lanjut :

Pembantu Perpustakaan
Rosmawati Binti Mat
Perpustakaan Desa Taman Rakyat Jaya, 23000 Dungun

Nor Shuhada Binti Kasbi
Penyelia IT
Perpustakaan Desa Taman Rakyat Jaya, 23000 Dungun

VISI & MISI

Visi

Peneraju penyebaran ilmu dan maklumat


Misi

Menyediakan kemudahan yang lengkap serta perkhidmatan yang cekap dan mesra pelanggan.

OBJEKTIF

Mewujudkan satu masyarakat yang berilmu, bekmaklumat, peka kepada perkembangan dan kemajuan dunia serta memupuk budaya membaca di kalangan masyarakat.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat