{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda selancar - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda selancar - Google Blog Search


Tips Nak Jadi Top Blogger Macam Faiz BABBBK | krayonjingga

Posted: 07 Mar 2011 04:00 PM PST

  • apa ni! apa ni! jangan pikir lucah! hahaha p/s aku cuma nampak 3 ekoq ba alip ba ya je. korang jangan pikir macam2 ok? heeee

  • terkedu. terkesima. terkujat. tekulat. tercirit. terdiam aku seketika tatkala kawan aku ada menyebut: "korang ni tak gentleman la macam....

  • aku jumpa artikel ni dalam blog Akhi Fairuz Al-Jengkari Berikut aku sertakan hujah yang aku perolehi dari sahabat facebook yang bernamaY...

  • sambil buat report pemakanan, aku terjumpa pula info ni. rasa macam menarik lantas aku pun copy-paste-publish je la. Antara faktor- faktor...

  • *update*contest sudah bermula. klik sini trailer ke. promo ke. ads ke. apa-apalah. semua term pun boleh. dalam beberapa jam lagi aku akan o...

  • aku kesian bila tengok awek-awek yang tak huduh tapi menjadi semakin huduh bila bertudung-tudung pelik. i dont give a shit la selendang ke, ...

  • sambil godeh-godeh internet sebelum pergi kelas esok, sempat lah aku terjumpa beberapa gambar iklan yang menarik dan ada maksud tersirat.&nb...

  • awek-awek blogger jangan cepat melenting ye. kang koyak legging nampak karipap. hahahahahahahahahhhahaa.  eh tak lawak ke? -_-...

  • memandangkan tahun 2010 bakal melabuhkan mini skirtnya tidak lama lagi, aku akan senaraikan 5 blog yang boleh dikatakan antara makalah/sekab...

  • entri ni bukan hak cipta milik aku. aku jumpa artikel ni kat blog Teratak Pusaka Sempoi. ni just aku nak share dengan korang je la. Limah ...

  • Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

    Leave a Reply

    Raja Alias

    Segamat

    Kuantan

    G. Musang

    Trolak

    J. Bahru

    Terengganu

    Mempaga

    A. Setar

    Jengka

    Sahabat