{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda trolak - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda trolak - Google Blog Search


DreamCastle Studio: Majlis Perkahwinan Nizam & Ija; 13 March 2011 <b>...</b>

Posted: 15 Mar 2011 05:08 AM PDT

Dreamcastle-studio

Kata orang sekeping gambar boleh memberikan pelbagai interpretasi...

Abadikanlah hari bersejarah anda bersama kami...

Pakej- pakej yang di sediakan

Untuk dapatkan pakej-pakej harga yang menarik, plz email us at mne1810@yahoo.com atau sms/ call ke no ini

019-3664850

017-5312301

019-3656690

Kami Juga menyediakan pakej2 lain seperti khidmat andaman, Make up, Sewa baju pengantin, pelamin dan jugak Video Man....

harga boleh di runding dan mengikut bajet anda......

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

::Shares Something::: BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

Posted: 14 Mar 2011 10:07 PM PDT


 Yop yong sekalian..adalah diberitakan bahawesenye en Ben ni wat entri ikut negeri kelahiran..aku yang xde idea nak masuk entri pe ni..maka secepat kilat le joint segmen ni..so, wat sesape yg rase endak joint leh le gi kat blog BEN..ner tau leh kenal2 kwn senegeri ke pe..

Oklah, ceritanya saye ini adalah anak kelahiran negeri payrock (perak)..dilahirkan kat sebuah Felda diberi nama Trolak yang mane ade lak cabangnya utara,selatan dan timur..ater terduduk le aku ni kat zon selatan..Maka kampung aku ni berada di daerah Batang Padang yang mane merupakan zon selatan bagi negeri Perak..hanya dipisahkan oleh sungai bernam..antara Perak dan Selangor..xjauh mane dah..Setelah 20 tahun berada di kampung baru le aku berhijrah ke Ipoh selama hampir 3 tahun(belajar) dan kini bekerja di Putrajaya

Sekarang ni jadi anak rantau yang memerah keringat di bumi Putrajaya sebagai penjawat awam yang hanya berjawatn kecil sahaja..menjadi tunjang dlaam kumpulan sokongan..sape lagi kalu tak Pembantu Tadbir kan..serba boleh tau pegang jawatan ni..PKP(dok kaunter), PA (ganti SP), EO pun jadi dlm tugas PT ni..xcaya tanye le kengkawan yang senasib..PApeun Alhamdulillah..dapat jugak le keje ni kan dari menganggur tak pasal..bukan senang aih nak masuk gomen ni

Blog kegemaran aku..dlm bloglist tu aku pilih blog cik LULU..coz dia suke kua entry yang luar biasa dan semasa..nak tau cmner luar biasa nye tengok le blog dia

Blog yang aku tak suke nak masuk..xyah le mention..yang pastinya blog yang wt aku terkejut ngan bunyi lagu (tetiba ja)..banyak lak "sesawang" (ala2 bende bergerak sana sini) dan loading lame benor (blog aku pn kdg gitu gk..ikut mood kot..hhehe tp akn diperbaiki)

Impian aku..moga blog aku diterima dan ada penambah baikan dari semasa ke semasa..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat