{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Felda jelai - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

Felda jelai - Google Blog Search


.:My Heart & Soul:..: .:Pakai selipar dalam rumah:

Posted: 08 May 2011 08:46 PM PDT

tapak kaki aku pecah2..
sebab alergik ngan simen/marmar/jubin dan sewaktu dengannye..
tu sebab kene pakai selipar dalam umah..

dulu pakai pastu malas pakai..
bile tengok makin lame makin teruk, aku nak la pakai balik..
so jumaat lepas aku ke pasar tani..
misi mencari selipar umah..
sekali jumpe selipar ni..
cute kan??

siap ade buah labu sebijik atas tu..hehehe..
RM10 jer..
mudah-mudahan licin lah tapak kaki aku lepas ni..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat