{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Felda jelai - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

Felda jelai - Google Blog Search


MAJLIS TAUTAN BUDI SMK <b>JELAI FELDA</b>,,,

Posted: 22 May 2011 09:06 AM PDT







SEKALUNG TAHNIAH DAN TERIMA KASIH ...kepada BAKIS SMK JELAI FELDA dan pihak sekolah yang sudi menjemput dan meraikan saya di dalam Majlis Tautan Budi - Majlis Perpisahan dan menyambut pengetua baru.

Saya berasa sungguh terharu apabila dapat berjumpa dengan rakan-rakan guru dan staf serta pekerja swasta sekolah di dalam majlis yang diadakan di D'Village , Air Keroh, Melaka pada 20 Mei 2011 yang lalu. Malangnya tidak sempat berbual lama dan ada guru-guru yang tidak dapat saya temui pada majlis berkenaan. Namun sekadar dapat melihat semua mereka semasa berucap di pentas, dapat mengurangkan kekesalan ini.

Terima kasih di atas segala hadiah yang disumbangkan oleh semua. Saya doakan agar semua guru , staf dan warga sekolah terus cemerlang dan tetap menjadi yang terhebat!

Kita akan terus menjalin kerjasama dengan sekolah ini. Perancangan awal adalah untuk menghantar kumpulan pelajar dan guru untuk mempelajari perjalanan Program Base Learning (PBL) secara hand-on di sekolah ini. Cadangan ini pada dasarnya telahpun dipersetujui oleh Encik NurHaslin , penyelaras ICT SMK Jelai Felda dan Tuan Pengetua, Encik Kamaruzzaman. InsyaAllah , kita akan belajar dan berusaha mendapatkan ilmu berkaitan ICT, ThinkQuest dan PBL ini dengan cepat dan tepat.

Bagi semua warga SMK Jelai Felda , terima kasih dan semoga kita berjumpa lagi...Ada yang ingin ke Seremban?...Amat dialu-alukan..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

TAHNIAH -PPKI SMK <b>JELAI FELDA</b>-JOHAN NASYID MTAQ PERINGKAT NEGERI 2011

Posted: 22 May 2011 07:56 AM PDT





TAHNIAH....DAN SEMOGA TERUS CEMERLANG...

SMK Jelai Felda terutamanya PPKI terus mencipta kejayaan demi kejayaan. Saya yakin semuanya ini adalah hasil usaha setiap guru dan pelajar di sekolah berkenaan untuk mencipta nama baik sekolah dan kecemerlangan. Tahun ini mereka menunjukkan kehebatan dengan merangkul beberapa hadiah utama pelbagai kategori dan yang palin membanggakan adalah kejayaan merangkul juara nasyid. Persembahan mereka amat hebat dan cukup padu! Dimaklumkan mereka mendapat tempat ke 2 pada peringkat daerah Tampin ditangan STAR, Gemas. Namun diperingkat negeri mereka menewaskan sekolah berkenaan untuk muncul juara! Tahniah...Semangat ini perlu kita contohi di SMK TTJ... Gabungan tenaga veteran dan muda di SMK Jelai Felda ternyata hebat...!

TAHNIAH ...buat Pn. Saniah dan rakan-rakan...

serta pengurusan SMK Jelai Felda...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat