{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda pemanis - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda pemanis - Google Blog Search


akubudakemo: blog dan fb akan menjadi sepi...

Posted: 20 May 2011 02:53 AM PDT

Assalamualaikum...

Program : Majlis Pengurusan Pelajar Baru

Tarikh : 23-27 Mei 2011 

( berada di sana pada 21-28 Mei 2011)

Tempat : KMPk


bunyi cam sedih,kan? huhu.... aku bukan nak menyepi kerana aku sedih or jiwa kacau ke ape..( jiwa kacau? huh, memang pon.... tp xpe, abaikan je.. ) tapi menyepi kerana ingin menjalankan tanggunggjawab selama seminggu kat tempat aku menuntut ilmu dulu..di tempat yang menjadi pengantara antara sek menengah dan universiti... ya ! mana lagi kalau bukan Kolej Matrikulasi Perak or KMPk....

Kak Shidah telah memilih aku untuk menjadi salah seorang AJKO, KMPK... (tq kak shidah !!) Ni first time aku join untuk Pelajar Satu Tahun (PST) .. dulu aku hanya join sekali untuk Pelajar Dua Tahun (PDT).. So, utk PST kali ni, aku xpasti apa tugasan yang akan diberikan.. cuak gak... dah la xde geng dari dak Akaun batch aku... hanya bertemankan geng2 senior + MT je lah.. uhuks... (sedih dak akaun xjoin semua nie :'( ) .. kalau dulu, ada gak dia temankan pg balik... kalau sunyi, borak ngan dia.. tapi kali ni dia xde... so, kena la bawa diri nie... terkapai-kapai la jawabnya nanti..huhu...

Aku akan gerak dari umah dalam anggaran jam 8 pagi (insyaAllah), 21 Mei 2011 (Sabtu).. kemudian terus ke KL Sentral.. Kawan akan jemput aku kat sana.. Alhamdulillah, masalah pengangkutan dan kawan-kawan dah selesai..lega sikit hati nie.. Allah bagi perkhabaran baik tentang kawan selepas aku di sakiti oleh kawan pada hari yang sama.. dua kawan yang berbeza, perangai pon berbeza... Hebatkan Allah ? ^__^ .. menciptakan manusia yang berbeza untuk menguji tahap keimanan dan kesabaran kita dalam dunia ni supaya kita lebih dekat pada Allah S.W.T.. huhu...Kemudian, InsyaAllah akan konvoi dengan beberapa lagi kawan2 senior.. Doakan kami selamat sampai,okays !!

Aku akan berada di KMPk selama seminggu (insyaAllah) .. Harap semuanya akan berjalan ngan lancar.. Amin ya rabb amin....

_________________________________

Program : Kenduri Kahwin Kak Sara

Tarikh : 29 Mei 2011

Tempat : Kajang (kot)

emm..lepas event kat KMPk, ada dapat invite ke kenduri kak sara... kak sara ni banyak tolong masa pesta dulu.. xsure aku g ke tak.. arbi mau g .. amir xpasti lagi.. afiQ cnfm xg sbb dia pon jadi AJKO kat KMP.. kak lia, xde transport.. uhukss... masih belum wat keputusan..nnt aku bagth ko ye arbi! ;)

_________________________________

Program : Kenduri Kahwin Kak Mia

Tarikh : 05 Jun 2011

Tempat : Felda Pemanis, Segamat, Johor

Tarikh kahwinnya, 05 Jun.. tapi aku akan gerak ke sana dengan kak nad n kak mala 04 Jun... Sebab kena amik gmbr outdoor kak mia... n kak mia nikah pon 4 Jun.. xbestlah kalau xdapat tgk dia nikah an...hehe.. tema kaler pink, silver ngan purple.. katanya, bersanding warna purple, malam berinai warna pink.. hmm... nmpk gayanya, kena pakai baju pink la..baju mana aku nk cilok nie? dah bosan pkai baju yang sama je..haha.... tgguuu !!!!

________________________________

Selepas settle semua perkara di atas, baru lah rasa lega nak mencari kerja part time.. yossh !!

(o^___^o)

-Amin-


klik LIKE if you like the post :)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat