{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda selancar - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda selancar - Google Blog Search


Blog Felda: <b>felda selancar</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Jul 2011 12:00 AM PDT

Selepas join program baktisiswa UIA itu hari aku secara rasminya sekarang ada dua family. Family blood related and non-blood related but both loving. Sangat excited bila dilimpahi kasih sayang. *wink wink. ^_-Family angkat gue itu grand amat sih! Ibu dan ayah angkat sangat loving sampai kau rasa memang macam anak dorang sendiri. Prihatin, caring, loving and so....20's. Why? Sebab ibu dengan ayah handal ber 'sms'! Siap mms picture lagi ok!. Sila jangan jealous! Teehee.. ^^

Keluarga En Basari dan Pn Hayati. =`)

Pertama kali bersua muka sewaktu sesi penyerahan anak angkat. Masing-masing haru-biru konon-konon control malu. Segan nak panggil "ayah" dan "ibu". Lama-lama  tak tahu malu sebab masing-masing berebut nak manja dengan ibu. (sila baca dengan nada berpantun) Dengan ibu senang sikit nak bermanja, ayah angkat susah sikit  (-_-") Mode: rindu cekodok ibu yang rangup di pagi hari.. T_T

Belakang dari kiri: Shida, Ayah, Ibu, Afiq, Nini

Depan dari kiri: Along (Kak Fiza), Alang (Shikin), Adik comel, aku (Angah) dan Achik (Nabila)

Ini dekat depan rumah family angkat aku. Tak semua yang ada. Tiga abang yang atas belum pernah bersua muka sebab masing-masing di KL ketika tautan mahabbah kami dijalankan. 

Ini ayah sedang menganyam ketupat. Berpeluh kami lari konon-konon mahu sokong ayah angkat kesayangan. Hasilnya cuma satu ketupat. Teehee. Takpe ayah, cuba lagi nanti! Atleast ayah pandai jugak menganyam daun tu jadi ketupat dari saya yang anyam- anyam jadi kuih lepat. Tahu? Ala...kuih lepat tu..

Jeng..jeng..jeng! Ini la gambar yang ayah mms kat aku! You rock ayah! Hehe.. Ayah baru je buat angioplasty tapi aku dengan shikin tak sempat nak visit ayah sebab ayah dah discharge. T__T. So, ayah mms gambar tanpa dipinta demi memujuk hati kami yang lara.. Ceh ceh. Poyo! Haha.

P/s: Ayah, Ibu, we love you so much. Terima kasih kerana sudi terima kami dengan penuh kasih sayang. Hope hubungan yang terjalin ini kekal ke akhir hayat! - ayat jiwang di situ tapi ia dari hati. @__@. Malu.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat