{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda keratong - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda keratong - Google Blog Search


chill cheer chubby ٩(-̮̮̃•̃)۶: hati sudah gumbira . smile lah comel :)

Posted: 09 Mar 2011 07:27 AM PST

weewiit ~
hey guys , everyone okayy ?
stalkerstalker okayy aja meyh !
if uolls okay , i pon okayy .
sangat okayy laaa !
haha !
look , my blog , pa sudah jadii ha ?
ce cite ce cite :DD
teruja suggoh aku apabila aku punyai spirit yang menggunung laa nak renew blog .
banyak juga laahh perubahan yang aku alami nya now !
let me listing it er kanakkanak :P

1 . tiada pa yang bahagia , nothing delighting myself lahh selain i can do it !! yaww ~ wani totally success in controling herself from having a bad habit ! iaitu makan banyakk . feuuww --'
walopon baru se kg turun tp for this time wani akan berusaha dengan highly-advnce lahh sygs . she will do anything for herself ! if u not , wani !! i cacth a grenade for yaouh ! HAHA ! repek sudah maa :P btw, dont forget to support me and always be beside me , okayy ^^ !

2. then , today i dah abeskan kelas amali for both of b2 and b *eeh , yeke ? get confusing lahh*
let it go . the most important i wanna delivere here is wanimira dah abeskan kelas amali untuk kereta dan motor ! haa . tht's im always waiting for ! bila da finishing up the class , boleyy la HAZWANI AMIRA menjalankan xtvt driving lesson ! boleyy laa pakai cumilcumil , driving the car , go to town ,  having a joy there , and go to everywhere i want ! haha , sumpah berie kan . kawan aku dah dapat p pon ta kecoh ! oucchh , ta kesah . inilahh wani bila bergumbira ^__^

3. wani memang niece and granddaughter yang baek kan ? ^^ last day laa , for 3 days i think , im willing to stay alone at my village even banyak nyamuk n a little bit of bored ! yelahh , bilaa dah stay kampung . sudah smestinyaa tnet tade . mengharap kan rakanrakan disayangi je kol . thanks u guys . love lahh mereka . muahx !! buadd je laa apa yang ptot ! tuh pon membabi buta lahh . HAHA ! yelah malam bertemankan ridsect woo !
nyamuk nyamuk !! im totally hate u lahh .huh ! -___-

4. then , u looked at it by urself right , ofkoz ! point nih pasal blog aku je . exactly , i have a great feeling to layanlayan dunia blog nih . bilaa sudah tukar mood , sudah pasti mood baru datang kan . haa , aku ubah segalanya ! perisian nyaa same jelaa . its juz a little bit of diffrences compared to the old one ! kankan ?
harap uolls seme sukaa laa . im not an awesome blogger but i am the greater one of me , myself ! jnj , its satisfying me ! simple bukan ? ^^

5. last but not least , a few days later , wanimira went to segamat after attending herself at satu kenduri ! dekat felda keratong ! im sure uolls from pahang mesti tahu , kan . okayy , back to the topic ! for a single year agaknyaa i didnt arrived there , so , berseronoklah wani bila dapat jejak kaki kat jakel yang riuh nyaa ngalah anjing melalak . HAHA ! apa yang aku ingin kan pon termakbul . syukur alhamdulillah :) . pegi usha usha kain yang dah lame ku impikan . even aku agak ketinggalan zaman , tp did i care ? HAHA ! ta heran laa jnj puas hati . yah , itu yang ku mahu . now , im juz waiting for the baju kurung . hoping the tailor will do the great one sebabnyaa aku <3 sama kain pasang itu . tak mahal tapi sangat berharga ! yang pasti , bukan yang lelong banjir , okayy !!

sudah tamat kisah aku .
moge wani bergumbira laa .

sekian dari saya , wanimira
p/s : senyum manyak manyak er sygs . muahhh :*

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat