{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Felda pasoh - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

Felda pasoh - Google Blog Search


ThE AdveNtuRe of HaIkal + IrFaN: Nak pergi memetik bunga di taman <b>...</b>

Posted: 16 Mar 2011 07:23 AM PDT

Hari Ahad yang lepas… kami telah pergi memetik bunga…muahahaha….bagi yang kenal mak budak nii..harap tersedak mendengar ayat skema ini…kehkehkeh….

Abang saya nak kawen…yea yea……!!!!! dapat kot kak ipar…. suka!!!!!

Rombongan kami dari Kulaijaya bertolak jam 10.30 pagi hari Sabtu 12/03/11…. dengan saya sakit mata….babah sakit mata…Pak Long pun dah menunjukkan tanda sakit mata…. tawakal aje lah… kalau makin teruk, kami mungkin x ikut lah ke Felda Pasoh 3…. kami g shopping je la kut kat Jusco Seremban 2 nun….. Bila dah agak tengah hari, kami berhenti makan tengah hari sebentar di RnR Jajantas Ayer Keroh….. budak-budak ini pun mahu lurus-luruskan kaki…mak budak pulak nak luruskan pinggang…. (Bayangkan Citra 7 Seater itu, kami sumbat dengan 8 orang penumpang, termasuk luggage… okeh…Sila bayangkan!)

Perjalanan merisik kali ini disertai oleh…. Pak Long, Mak Long saya, Suami, Wawa, Ayap dan dua ketul saya…… sesak jiwa…..

IMG01073-20110312-1236

Dua beradik yang berebut mak long….

Tak banyak gambar yang dapat saya rakamkan sewaktu misi kali ini… seriously rasa nak rembat Alphard saja…. buleh anak2 den belari ajo… ponet eh den….

Kami check in di Seri Malaysia Seremban… herm…mungkin bagi mereka yang ada sinus mcm saya ini, sangat tidak sesuai…. haaaaaachummmmm!!!!! gatal mata…gatal idung….. (sedih lagi nak g Royale Bintang x dapat…FULL…. kalo suites tu ado la…sapo eh nak membayonya… )

Haaa…Sampai seremban..lepak2 di rumah Mak Long… lagi pun mama dan ayah saya dari Perak bermalam di rumah Mak Long…di Seremban 2…. Pak Lang dan Mak Lang pula tersasar ke Shah Alam, gara-gara Ikea Sale…. tapikan, rumah Mak Long ini, sangat best, very nice neighbourhood…. kalo acik kayo… acik pun nak rumah seketul di Garden City Homes< Seremban 2…….

Di Seri Malaysia, kami adik beradik gigih menyiapkan hantaran…. sila layan gambar yang ada okeh!!

suspek bersama 'glue gun' beliau…..

cik planner…. agak 'tegang' disitu…. bersama Mr. S… melayan menu….mau makan apa ba?????

okey…. nanti bakal bersambung okeh….. tunggu lah kalau ada Part two….

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat