{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda taib andak - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda taib andak - Google Blog Search


labah-labah boncet :): <b>Felda Taib Andak</b> !

Posted: 16 Mar 2011 02:28 AM PDT

aku tak tau kenapa aku sangat teruja pegi taib andak .

padahal , kampung aku kat situ jaa kot . HAHA 

fyi , semalam bersamaan 15 Mac 2011 ,

KAMI , hosteler *sebahagian telah turun ke taib andak untuk menyiapkan Folio Sejarah !

 gambar nii diambil depan dewan .

menantikan ketibaan Aimi Najiah dan Afizah Ali .

cepat betul diorang sampai ! HAHA 

and then , lepas nampak kelibat dorg , gerak lah ke Pejabat FELDA .

penat sia interview pakcik dua orang tuu --'

Aku andd FET , bertindak sebagai CameraGIRL ^^

ANIS andd AIMI , as PERAKAM ^^

yang lain , PENCATAT .

selepas tamat sesi soaljawab . 

ahh , jalan balek rumah Faten .

act , aku rasa aku dah pernah lalu depan rumah kau lah sebelum niee TUNANG .

cuma , tak perasan . 

lepas nii masa raya , aku kepoh kepoh dekat rumah kau lagi . HAHA

on their way to Fatin's house .

LALALALALA ~

sampai rumah fatin ,

dia bagi makan ! HAHA .

aku makan tambah .

semua tak percaya !

HEY ! aku LAPAR ! biarlah ! *cover ~

lepas makan , solat .

then , barang besepah sepah !

pening kepala pikir pasal interview tadi !

bhaha . lain yang kitorang tanya , lain yang dijawab .

nasib badan (:

dari aku pening pike pasal folio ,

baik aku edit gamba kan .

APA ? kau nak tanya kenapa kitorang buat FELDA ?

banyak sebab ! antara nya ,

kalau buat MPKU , korang dah buat .

nak buat MASJID , korang punn dah buat .

ada tak yang buat FELDA ?

kalau ada punn , bole dibilang !

jadi , jangan pertikaikan apa yang kitorang buat .

lagipunn , Masjid jaoh sangat !

baik buat FELDA , bole aku kenali kampung aku tuu .

p/s: aku taktauu kenapa ayat aku

belit belit dan tidak seperti

biasa --'

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

ZULKIPILI SULAIMAN

Posted: 15 Mar 2011 09:02 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]LATAR BELAKANG. Foto Saya · Zulikipli Sulaiman: Felda Taib Andak, Kulaijaya, Malaysia: Naib Ketua UMNO Bahagian Kulai / Ketua WHIP Majlis Perbandaran Kulai. Lihat profil lengkap saya ...

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat