{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda ulu - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda ulu - Google Blog Search


CT Cake: Besday cake barbie..~ Emy, <b>Felda Ulu</b> Tebrau

Posted: 16 Mar 2011 07:45 AM PDT

Sila hubungi saya...

Tempahan...

Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 1- 2 minggu sebelum dikehendaki. 1 bulan sebelum untuk tempahan yg banyak.

Maaf, tempahan 'Last Minute' tak diterima.

Caj penghantaran yang berpatutan bergantung pd kawasan..caj minima RM10 aje...@ ambil sendiri di rumah saya.

Penghantaran percuma ke Tmn Bestari Indah,Tmn Bukit Tiram, Tmn Puteri Wangsa, Felda Ulu Tebrau, Tmn Bukit Jaya, Kg Oren, pick up point kat McD Tmn Pelangi Indah...

50% deposit..cash @ bank-in to my Maybank account.

** I'll email @ sms my account no **

Pengesahan tempahan dibuat apabila saya terima 50% deposit.

Sila SMS saya sekiranya membuat tempahan melalui email.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat