{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda tun ghafar - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda tun ghafar - Google Blog Search


Gelombang Rakyat: VIDEO SEKS.. <b>TUN GHAFAR</b> PERNAH DEDAH SKANDAL <b>...</b>

Posted: 27 Apr 2011 09:17 AM PDT

Bekas Naib Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Zaid Md Arip tidak terkejut dengan pembongkaran Rakaman CCTV Video Seks yang membabitkan bekas Bos beliau sendiri iaitu Anwar Ibrahim. Ini kerana kegiatan seks rambang Anwar diketahui orang2 kanan beliau sebagai salah 1 rutin kehidupan beliau dan menjadi kebiasaan buat Bekas Timbalan Perdana Menteri ini. Zaid Md Arip meminta pemimpin2 PKR pada hari ini agar tutup mulut dan tidak perlu terlalu memuja dan membodek Anwar sehinggakan tampil menjadi pahlawan gagah berani membela Sang Peliwat Negara. Beliau berkata, Pemimpin2 PKR pada hari ini baru setahun jagung mengenali akrab malah tidak pernah menyertai urusan2 peribadi Pemimpin No. 1 PKR itu. Zaid juga menyatakan rasa kesal beliau terhadap Tun Ghafar Baba yang juga merupakan Datuk Kandung beliau sendiri yang pernah mengingatkan agar tidak menyertai Kumpulan yang dikepalai manusia bernama Anwar Ibrahim. Ghafar Baba merupakan antara Pemimpin UMNO yang terawal mengetahui skandal2 yang telah diperlakukan oleh Anwar.

Malah Ghafar sendiri pernah dicantas oleh Anwar dengan cara yang amat kotor sekali akibat kegersangan Anwar mengejar Perdana Menteri Malaysia. Di dalam kenyataan Media pada ketika itu Anwar dengan lemah lembutnya mendakwa menghormati Ghafar Baba dan tidak akan sesekali berhadapan dengan Vateran UMNO itu untuk merebut kerusi No. 2 Parti. Namun, secara 'batinnya', Ghafar telah ditekan dengan pelbagai ugutan, surat layang malah mengugut untuk mendedah 1 skandal yang direka oleh Anwar sendiri.

Zaid juga mendedahkan bahawa terdapat banyak lagi skandal2 politik dan seks yang telah dan sedang menyelubungi Pemimpin yang dijulan berwatakan Islam ini. Beliau memberi jaminan, jika Anwar tidak terus berubah, pendedahan demi pendedahan akan dibongkar di kalangan teman2 rapat Anwar sendiri.

Zaid Md Arip berkata demikian ketika menyertai Taklimat Isu2 Semasa Parlimen Wangsa Maju yang turut disertai Bekas Bendahari AMK, Hanafiah Man dan Ketua UMNO Bahagian Wangsa Maju, Dato' Dr. Shafei Abdullah. Layari laman Portal KL POS bagi mengetahui perkembangan mengenai taklimat tersebut.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat