{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda maokil - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda maokil - Google Blog Search


KemarauPAnjang: Agenda Hari Ini Hari Ahad

Posted: 17 Apr 2011 07:19 AM PDT

Selepas digemparkan dengan kemeriahan kemenangan Barisan Nasional pada pilihanraya DUN Sarawak, pagi tadi aku bangun agak awal sebab nak ke Maokil tuk pertandingan futsal terbuka felda Maokil di sana. Selepas selesai solat subuh,aku bergerak ke kampung dan pergi bersama2 dengan pemain2.

Sampai di Maokil kami terus cari port dan lepak sambil menunggu pengurus pegi membuat undian. Secara ringkasnya team A kami telah tewas di peringkat kumpulan dan Team B layak ke separuh akhir.

Pastu petang tadi aku keluar bersama2 dengan Wani n the Gang. Macam2 la agenda..ke taman rekreasi Rock Garden, pegi makan aiskrim n makan malam n karoke. Aku rasa hepi dan seterusnya dapatlah meredakan segala kekusutan yang melanda. Thanks Wani n The Gang.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

One Response so far.

  1. kat felda maokil ni ade homestay/rumah inap desa utk disewa?? nk dtg for kenduri kahwin kt sana nti..tp msh x jmp tmp utk menginap..

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat