{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda lok heng - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda lok heng - Google Blog Search


<b>felda lok heng</b> - Google Blog Search | WARGA FELDA

Posted: 04 Apr 2014 09:22 PM PDT

Salam Sejahtera & Salam 1 Malaysia

Felda Lok Heng Barat telah merasmikan pembukaan Homestay terbaru kepada semua pengunjung dan pelawat yang bertandang dan ingin menginap di Felda Lok Heng Barat, Kota Tinggi, Johor.

Homestay yang juga merupakan bangunan GPW ini baru siap dibina dengan memiliki 2 ruang bilik yang sangat luas, ruang bilik solat, ruang mesyuarat, ruang dapur dan bilik air. Dengan hiasan yang cantik dan menarik pasti memberi keselesaan dan kepuasan kepada pengunjung yang menginap di sini.

Ruang tamu ini sesuai untuk majlis mesyuarat, taklimat, majlis makan dan pelbagai

 Bangunan homestay ini memiliki 2 ruang bilik tidur yang mana setiap satu bilik berkeluasan anggaran 10 kaki X 20 kaki

Homestay Felda Lok Heng Barat ini bukan saja merupakan bangunan baru, malahan lengkap dengan kemudahan seperti dapur, televisyen, peti sejuk dan meja mesyuarat.

Rekabentuk tandas yang cantik dan sentiasa bersih

Keselesaan dan keselamatan pengunjung adalah terjamin disini, dengan anggaran kapasiti pengunjung dalam satu-satu masa sekitar 30 orang. Ianya amat berbaloi bagi anda yang bermalam disini di mana lokasi homestay yang sangat dekat dengan masjid, kedai makan, kedai runcit, perkhidmatan teksi, pasar malam, serta merupakan lokasi paling strategik di dalam Felda Lok Heng Barat.

Para pelajar USM bergambar dihadapan Homestay Felda Lok Heng Barat

Homestay Felda Lok Heng Barat ini dijangka bakal dikunjungi oleh ramai pengunjung luar samada pelancong asing, felda-felda luar, individu persendirian, mahupun pelajar-pelajar universiti. Admin sempat merakamkan gambar kenangan para pelajar Universiti Sains Malaysia (USM) semasa kajian lapangan mereka di Felda Lok Heng Barat berkaitan Kajian Kemenangan AKKF Felda Lok Heng Barat. Apa yang menariknya, mereka amat berpuas hati dengan layanan dan komitmen yang diberikan oleh pihak pengurusan malahan seluruh warga Felda Lok Heng Barat dalam menjayakan misi kajian AKKF mereka sepanjang berada di sini.

Sebarang Tempahan / Pertanyaan Boleh Hubungi :

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat