{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda chiku - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda chiku - Google Blog Search


Blog Si Gadis: Bakti Siswa <b>Felda Chiku</b>, Gua Musang, Kelantan (:

Posted: 19 Dec 2010 09:09 AM PST

Assalamualaikum. :)


ada tiga perkataan yang boleh describe perasaan saya sekarang ni.
hehe.


seronok. sayang. rindu.
kenangan yang tak kan saya lupa. :)



Felda Chiku, Gua Musang, Kelantan.

hehehe. :)


ehem. ehem.

kalau nak tau, kat sini lah saya belajar apa erti BAHAGIA yang sebenarnya.
saya pun tak tahu kenapa. 


nak tahu tak apa erti BAHAGIA yang sebenar?

BAHAGIA yang sebenar-benarnya bukan terletak pada nilai wang ringgit, tapi nilai kasih sayang yang sejati, ikhlas dari hati.
 kekayaan sekarang ni makin buatkan manusia lupa untuk cari erti keBAHAGIAn yang sebenar.


ini benda betul. :D


sebab tu lah ramai manusia yang tak BAHAGIA bila dah kaya, tak pernah puas dengan hidup. 


sedih. :(


tapi saya tak cakap kita tak boleh hidup kaya, banyak duit. 
apa yang penting, JANGAN LUPA ASAL USUL DIRI KITA. :)

saya sayang sangat kat keluarga angkat saya.

 TERIMA KASIH PAPA DAN MAMA !



keluarga angkat saya :)

atul yang nakal :)


mintak maaf cik ama, tak sempat nak tangkap gambar awak ngan mama. :)
lalala ~~~ 
ini lah kawan-kawan saya masa di kelantan. :)


riang ria berbakti bersama. :)

dari kiri : wiwi, yaya, hanim

haha.

terima kasih, sahabat. :)

~ TERIMA KASIH SEMUA ~

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat