{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Felda kepis - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

Felda kepis - Google Blog Search


24 april 2011 - 10:58 am - <b>Felda Kepis</b>

Posted: 23 Apr 2011 07:59 PM PDT

kadang-2 ape yang kita buad ade salah nye ade betul nye .. kesilapan yang telah aku buad melibat kan hati .. hidup .. dan mase depan .. rasa  menyampah dengan diri sendiri .. masalah saje mesti about LELAKI .. bosan siot .. aku dah janji dengan diri aku .. ikut kate pakcik .. " ko kena mahal sikit dik , kalo laki tu tanak kat ko , ko juz cakap , oke blah , aku boleh cari ramai lagi yg gande bagus dari ko laa " ... erm .. aku hanye tunggu mase untuk aku melangkah ke hidup yanh baru .. menyambung kan pelajaran ku ke KUALA LUMPUR METROPOLITAN UNIVERSITI KOLEJ (KLMU) .. sane akan bermula nye kehidupan aku .. fokus untuk belajar and aku akan lupe kan segala-2 nye .. impian nak capai DEGREE dah termakbul .. aku kan sambung pelajaran dalam bidang SENI REKA GRAFIK DAN MULTIMEDIA .. impian aku dari mude-2 dulu dah nak ambil kos tu .. dan akhirnyee .. whoaa !! aku dapat .. thnx mama .. thnx abah .. sebab pecaya kat adik .. insyaallah .. adik akan buad yang terbaek .. cari keje bagus-2 .. gaji besar .. and cari husband yang terbaek .. insyaallah .. untuk kawan-2 .. aku still rindukan korang .. dari kawan-2 form 1 sampai form 5 .. and 6 bawah atas laa .. aku sangat-2 rindu korang .. bila la nak jumpe kan ? insyaallah ade mase aku nak spent time jumpe korang jugak .. and for  MOHD NASAZRIN MOHD ANAS.. thnx sebab tak pernah pergi dari hidup saya langsung .. saya susah .. senang .. awk tetap ade .. walaupun menyakitkan hati kadang-2 .. tapi awak tetap yang terbaik .. harap awk bahagia sebab awk dah sangat-2 bahagiakan saya .. thnx .. 10 Jun 2011.. dinantikan .. asslamaualaikum ..
thnks for reading ! klik LIKE :)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat