{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Felda pasoh - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

Felda pasoh - Google Blog Search


Pertubuhan Alumni Debat Malaysia (ADAM): Ceramah "Komunikasi <b>...</b>

Posted: 15 May 2011 06:43 PM PDT

14 Mei 2011, Pasoh : Satu ceramah telah dianjurkan oleh pihak Jabatan Agama Islam Negeri Sembilan menerusi program Seminar Family Healthy. Seminar sehari ini telah bermula dengan ceramah oleh YM Ustaz Tengku Nur Iftah dengan tajuk "Kepentingan Keluarga" sebelum disambung dengan ceramah kesihatan yang disampaikan oleh pihak Jabatan Kesihatan Negeri Sembilan. Selesai sesi pagi, majlis bersambung semula selepas jamuan makan tengahari.

Di sebelah petangnya, ceramah telah bersambung dengan satu lagi slot ceramah yang telah disampaikan oleh Sdr Syamsul Amri bin Hj Ismail, Presiden Pertubuhan Alumni Debat Malaysia (ADAM). Beliau menyampaikan ceramah bertajuk "Komunikasi Berkesan Suami Isteri & Kepentingannya". Ceramah telah berlangsung di Dewan Orang Ramai Pasoh 2 bermula jam 2.30 petang hingga ke jam 4.30 petang.

Ceramah Sdr Syamsul telah menggamatkan suasana Dewan dengan pelbagai kupasan kisah suka duka kehidupan sebagai suami isteri. Pelbagai juga kisah lucu yang dikongsi dan benar-benar menarik hati para peserta yang hadir ke program ini.

Pada jam 4.30 petang, bermulanya majlis penutup dengan ucapan penutup telah disampaikan oleh YB Datuk Zainal Abidin Ahmad, Ahli Dewan Undangan Negeri Kawasan Lui. YB Datuk Zainal juga telah sudi menyempurnakan upacara penyampaian cenderahati kepada para penceramah.

Majlis telah berakhir kira-kira jam 5.00 petang dengan jamuan makan untuk YB Datuk Zainal serta sekelian peserta yang hadir. Taniah diucapkan kepada pihak urusetia di atas kejayaan penganjuran program yang bermanfaat seperti ini. EDITOR dengan ini berharap agar lebih banyak lagi program-program seperti ini dapat diadakan lagi di masa-masa akan datang.


Disediakan oleh : EDITOR

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat