{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Felda sungai lui - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

Felda sungai lui - Google Blog Search


sky studio: Heli Karnival

Posted: 09 May 2011 11:03 PM PDT

Assalamualaikum..
Kepada pembaca budiman,syarikat kami akan mengadakan karnival secara besar-besaran di Felda Sungai Lui,Negeri sembilan pada Jun ini.Tarikh karnival tersebut akan di umumkan dalam masa yang terdekat.Bila kami mengumumkan tarikh karnival ini maka tuan-tuan dan puan-puan boleh lah mendapatkan tiket dari egen yang telah kami lantik.
 Karnival ini akan berlansung  selama 2 hari. Pada hari tersebut ada program lain yang akan menyusul.Antara program yang akan diadakan adalah seperti program menderma darah,jualan secara besar-besaran buku,pakaian,makanan serta minuman dari syarikat-syarikat koperat dan lain lain program lagiDalam tempoh 2 hari karnival ini berlansung tuan-tuan akan berpeluang menikmati terbang bersama heli di udara selama 10 minit bersama keluarga tersayang.Disamping itu tuan-tuan berpeluang membeli belah di sekitar bazaar-bazaar yg telah kami sediakan.

Karnival ini adalah buat julung kali diadakan bagi memberi peluang kepada orang ramai dan salah satu cara beriadah bersama keluarga yang terkini.Jadi rebut lah peluang keemasan  ini di samping dapat mengeratkan hubungan kekeluargaan.Jumpa anda disana.

Penjana Minda Anda.
Amirzikry Bahrin

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat