{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda semenchu - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda semenchu - Google Blog Search


nor azian iskandar: TAG dari kak azian...

Posted: 05 Apr 2011 05:00 AM PDT

adoyaiii...dah lama tak kene tag....heheheheh...sebenanya kan...ni kali ke 2 aku kene tag...hahahhaha...tq kak...bg keje umah nih...addehhhh


a) 5 nama samaran:

1. Ayang...hubby aku la panggil...

2. Ummi...anak2 yg panggil...eh, muaz je yg panggil ummi, muiz lom pandai ckp lagik...hehehe 3. Kak Noi....family jek yg panggil nama nih....aku pun tak tau camne leh jd noi tu hah

4. Yan...kawan2 laaa...

5. Madam....students aku leee...


b) 5 tarikh penting:

1. Bday aku 3 feb 1982

2. Hubby 14 april 1982

3. Nikah 24 Jun 2006 (sbb tu no plat JKB 2466 dan JLB 2466 ye..ade org tanya nih)

4. Bday anak....muaz 11 ogos, muiz 22 ogos...

5. Bday mak, abah, adik2 dan kawan2 terdekat sbb mmg dah catit, dlm fon buat reminder


c) 5 perkara yang saya buat semalam:

1. beli durian

2. isi minyak keta

3. singgah jengka 15 beli tepung dan susu cair

4. ade audit SRR sbb tu balik lewat tunggu auditor abis interview

5. mlm tadi g jamuan perpisahan manager hubby yg akan pindah ke johor...felda semenchu


d) 5 perkara yang buat saya happy:

1. dapat jalan2...tak kisah la g mane2 pun

2. FB...blogging....(laki aku selalu marah sbb senyum sorang2 tgok lappy, huh!!)

3. makan, makan, makan, makan,makan...yg penting sedapppp....

4. memasak...mcm release jek walaupun umah tak kemas lg...hehehheh

5. balik kampung...happy ooooo....


e) 5 sebab jawab soalan:

1. dah kene tagged kan..jawap je laaa...hehehe

2. boleh gak jadi entry kan...

3. dgn jawapan yg diberikan ini, sekurang kurangnya kawan2 tau sy akan happy bila dapat makan!!!!!

4. suka kene tagged tp takde pun org yg nak tagged2 aku...huhuhuhu

5. alah, suka2 je kan bende nih, sekurang kurangnya kita boleh la tagged org len plak...heheheh



f) 5 mangsa untuk di tag:

1. adibah husin

2. kak diana

3. syarifah nadzarah


5. kak reen (azrina)



selamat buat kerja rumah ye kawan2...heheheh

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat