{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda semenchu - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda semenchu - Google Blog Search


Our SweEt JourNey: <b>Felda Semenchu</b>..

Posted: 17 Apr 2011 09:41 PM PDT

Selamat tengahari sumer... masak aper tgh ari ni... ye..ye aku tau korang beli je.. lebih kurang aku la tu.. kat opis mana ader dapur segala nak masak kan.. pandaiiii!!!!.. isteri2 mcm ni yg suami syg lebih.. huahuahuahaa... Aku kat johor skang ni.. dah nak blk pon ptg ni. seperti biasa ke johor bkn percutian 3h 2mlm bersama pakej ader buffet, kolam renang segala.. tiada ok. blk johor adalah blk umah ibu mertua ku.. bila blk johor peranan aku sbg isteri nelayan harus ada.. so, kalau da jd bini nelayan tu mesti la nak kena jemur ikan kering.. sotong kering, ketam kering.. hahahhahah... sumer yg kering aku jemur.. basah x main eh.. hehehhe.. asal en roomate g laut je aku melaut kt atas tilam.. hahhahah.. eh aku kalu blk johor mcm kena sampuk tido laa.. aku pon x paham knp. sian mak mertua aku kena masak bila menantu hantu dia ni membuta je keja nye.. tp timing aku pandai agak2 en roomate nak blk mata aku cerah tetiba.. hahhahahha.. ini bkn lakonan eh.. aku jarang tido siang.. tp kalau blk johor nyetimm je keja aku... menda ntah. kali ni blk johor xder g memana.. duk la ko kat umah ija. penat tgk tv, aku tdo, penat tido, aku mkn... hahahhah.. mak..ampon kan dosa menantu mak ni ye.. huhuhuhu..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat