{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda lurah bilut - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda lurah bilut - Google Blog Search


yaya deya : diberi cuti untuk Chin Ming festival :)

Posted: 04 Apr 2011 08:14 PM PDT

Assalamualaikum .!

wahh , dengan bangganya aku nak tanya korang ni . korang cuti ke sekolah hari ini ? yeay , kau sekolah ? padan muka lu . kau cuti ? wah , kau gi mana ? aku ? tidur je kat rumah . ingatkan nak bangun lepas pukul 1 tengah hari , tapi gara gara Nazura , aku bangun pukul 10 . adesss~ she called me at that time ! grrr , HAHA.

okey , sebab apa sekolah aku serta sekolah sekolah cina satu Malaysia cuti ? sebab peristiwa Ching Ming . Please lah jangan tanya aku hape benda tuh , serious aku tak tahu =____=" atau tepat , malas nak amik tahu .

BOSAN ! yeah , itulah apa yang boleh aku cakapkan keadaan aku sekarang . tak tahu nak buat ape . petang kang nak siapkan folio Geografi ! Syamsul dah bising sebab semalam aku tak pulangkan buku dia ! shhh , aku tiru budak 3U punya ! kelas last tuh ! hahahahaha ! bapaklah sengalnyer aku ~ peduli ape kan ? yang penting siap dan tepat coz dowang cikgu bagi bulatbulat . kiteorang , first class , dalam mimpi je la boleh ~~~~~ HAHA !

okeh dah , mak aku dah siap masak TOMYAM tuh , rongga hidung dah mula kembang kempis , grrr , bagi aku serang tomya ak aku dulu ! LAPA giler vavi nieyyy ~ byebye :)

planned semalam nak ke Felda Lurah Bilut untuk melengkapkan elemen I , tapi , ada yang tak boleh keluar , ada yang busy , ada yang malas and nak tidur . aku ? yeah , TIDUR menjadi pilihan ! kauu tahu tak penat , what a relief esok balik 1:55 !!!! :D malas aku nak berlama lama kat sekolah tuh :) kalau ada Mohamad Hazwan takpelah jugak !

Proffesor Yaya telah membuat kajian yang jari anda comel la kalau anda like dan komen ♥

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat