{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda jengka - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda jengka - Google Blog Search


Empayar Pemuda: TERBAKAR : PERAIH UNDI PAS DI HALAU MACAM......DI <b>...</b>

Posted: 26 Feb 2011 09:49 PM PST

TERBAKAR : PERAIH UNDI PAS DI HALAU MACAM......DI FELDA JENGKA 22



Terkini : EP mendapat berita bahawa petugas-petugas PAS PIS PUS yang pergi untuk meraih undi di Felda Jengka 22 semalam dihalau macam.......Aduh malang sungguh nasib petugas-petugas PAS ini. Dah la berkempen untuk calon recycle, diperlakukan sebegitu rupa pula.


Kalau mengikut cerita salah seorang penduduk vateran di Felda tersebut, petugas-petugas PAS tersebut  bukannya datang untuk mempromosikan calon mereka SEBALIKNYA MEREKA DATANG UNTUK MENABUR JANJI KOSONG, MENABUR FINAH TERHADAP BN DAN PERDANA MENTERI yang selama ini telah membantu warga Felda Jengka 22.


Kemungkinan usaha jahat PAS ini dilakukan berikutan Datuk Seri Najib yang akan turun ke Felda Jengka 22 hari ini tidak akan mendapat sambutan.


Katanya " Inilah manusia yang ingat tak reti bersyukur. Allah telah beri akal kepada manusia untuk berfikir, tapi mereka ni bercakap macam tak de akal. Apa dia orang ingat orang Felda ini orang kampung dan bodoh? Kalau mereka beranggapan begitu merekalah yang sebenarnya bodoh. Jangan ingat mereka ni sembah Nik Aziz apa yang mereka buat semuanya betul dan diredai oleh Allah......"


Memang patut pun petugas-petugas PAS ni dihalau sebab dengan kehadiran mereka hanya menyebabkan pepecahan saja. Apa-apa pun tahniah kepada warga Felda Jengka 22 yang berani untuk menghalau petugas-petugas PAS.

UNDILAH CALON BARISAN NASIONAL




PALING POPULAR & MESTI BACA

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

WZWH: PRK DUN Kerdau: <b>Jengka</b> 25

Posted: 26 Feb 2011 11:57 AM PST

WZWH terlibat dengan PRK DUN Kerdau. WZWH jaga Felda Jengka 25. Ini ialah calon BN Ustaz Tuan Syed Ibrahim Syed Ahmad. Tokoh ulama muda Pahang berpendidikan di Mesir. Beliau ialah penasihat agama MB Pahang. Graf terkini Syed Ibrahim Syed Ahmad bermula dengan rating 45%. 

Felda Jengka 25 adalah salah satu peti undi dari 13 peti undi DUN Kerdau. Berlatarbelakangkan Gunung Senyum. Satu-satunya Felda yang ada program "homestay".

Ini bilik gerakan UMNO Bahagian Jerantut yang ditugaskan menjaga peti undi Felda Jengka 25.

YB Dato' Wan Amizan Wan Razak, ADUN Tahan merangkap Timbalan Ketua UMNO Bahagian Jerantut sedang mempengerusi mesyuarat jentera PRU DUN Kerdau: Felda Jengka 25. Sebagai anak peneroka beliau sangat berpengalaman luas mengendalikan kehendak pengundi Felda.

Pada PRU 2008 dari seramai 450 pengundi berdaftar Felda Jengka 25, PAS cuma dapat 41 undi sahaja. Sasaran PRK ini PAS dapat 10 undi sahaja.

WZWH difahamkan Felda dan kerajaan negeri Pahang telah meluluskan peruntukan hampir RM1 juta bagi kemudahan Felda Jengka 25 seperti dewan orang ramai, gelanggang futsal, hal-hal masjid, belia dan wanita.

Beberapa tokoh seperti Dato' Ahmad Maslam Menteri Felda dan Tan Sri Isa Samad Pengerusi Felda telah berkampung di Jengka  25.

Hari ini DS Najib melawat Felda Jengka 25, 23 dan 22.

Jentera Pemuda UMNO Bahagian Jerantut bersama Pemuda Felda Jengka 25 sedang memasang bendera BN.

WZWH balas balik pantun di atas:

Gunung Senyum Tersergam Indah

Jengka 25 Kita Kunjungi

Persahabatan Terjalin Sudah

Semoga PRK DUN Kerdau BN Menang Lagi

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat