{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

felda tembangau - Google Blog Search

Posted by Tanpa Nama

felda tembangau - Google Blog Search


Kenangan Mawlid Di <b>Felda Tembangau</b> Dua Pada 20 April 2013

Posted: 21 Apr 2013 05:18 AM PDT


Sambutan Mawlidurrasul saw di Felda Tembangau Dua pada 20 April 2013 lalu berlangsung dengan penuh warna warni dan ceria... Kami diberi peluang orang penduduk Pejabat Agama Islam Daerah Bera dan pihak masjid untuk mengepalai bacaan mawlid daibaie pada majlis tersebut.
Majlis diserikan dengan kedatangan al Fadhil Ustaz Amin Talib; Timb Qadi Daerah Temerloh. Pentausiyyah jemputan adalah Tuan Guru Ustaz Mustafa Kamal dari Terengganu
Terima kasih kepada semua ahli keluarga Mevlevi Mawlid Ensemble yang bersusah payah untuk hadir dan menjayakan program kali ni..
Tak lupa kepada semua penduduk taman yang telah bergotong royong sejak awal lagi untuk menyediakan jamuan dan tempat untuk kami bertandang pada malam yang penuh bersejarah tersebut..

Dua ekor kambing yang menjadi korban pada malam tersebut adalah sumbangan dari Tuanku Raja Eleena Sultan Azlan Shah bagi pihak istana Perak sempena hari keputeraan Sultan Perak. Korban tersebut diniatkan  untuk kesembuhan baginda Sultan Perak dan semua kerabat baginda.

Semoga segala usaha kerdil ini layak dinilai Allah Jalla Jalaluh..

Allahu Haq! Hidayah Seluruh Alam!

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat