{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Jenayah

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Jenayah


Kongsi gelap berlindung di negara jiran mula pulang

Posted: 09 Nov 2013 09:40 PM PST

KUBANG PASU 10 Nov. - Polis mendapati anggota kumpulan kongsi gelap yang berlindung di negara jiran akibat tertekan berikutan Op Cantas Khas yang dilancarkan polis pertengahan Ogos lalu mula pulang ke negara ini.

Penolong Pengarah (Tahanan) Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, Asisten Komisioner Kamarul Zaman Mamat berkata, operasi memburu mereka kini tertumpu di kawasan sempadan negara termasuk di pintu-pintu masuk.

"Maklumat yang diperolehi mendapati anggota kumpulan kongsi gelap yang sebelum ini lari merentasi sempadan negara kini mula balik (ke Malaysia),'' katanya kepada pemberita selepas mengetuai Ops Cantas Khas di Kompleks Imigresen, Kuarantin dan Kastam (CIQ) di sini semalam.

Menurutnya, hasil Op Cantas Khas di sempadan, pihaknya berjaya menahan seorang lelaki berusia 28 tahun yang dipercayai dari kumpulan kongsi gelap 04.

"Lelaki terbabit yang mempunyai tatu kumpulan itu di badannya ditahan ketika memasuki negara ini pada pukul 3.15 petang kelmarin," katanya. - UTUSAN ONLINE

Wanita Vietnam ditahan cuba seludup 5.4kg syabu

Posted: 09 Nov 2013 06:27 PM PST

[unable to retrieve full-text content]KOTA BHARU 10 Nov. - Polis Kelantan menahan seorang "keldai dadah" wanita warga Vietnam berusia 48 tahun ketika cuba menyeludup syabu seberat 5.4 kilogram dianggarkan bernilai RM1.4 juta di sini kelmarin.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat