{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Luar Negara

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Luar Negara


Polis tahan suspek yang terlibat bom

Posted: 08 Nov 2013 11:01 AM PST

BEIJING 9 Nov. - Polis China semalam menahan seorang suspek yang disyaki mencetuskan letupan kecil di hadapan bangunan Parti Komunis di bandar Taiyun minggu ini, kerana dia mahu "membalas dendam kepada masyarakat".

Suspek Feng Zhiyuan, 41, dari Taiyuan sebelum ini pernah dimasukkan penjara selama sembilan tahun kerana kesalahan mencuri.

"Polis menemui bahan letupan buatan sendiri di kediamannya dan beberapa bukti lain berkait dengan jenayah," lapor media tempatan.- REUTERS

Laman web PM Singapura digodam

Posted: 08 Nov 2013 10:00 AM PST

SINGAPURA 9 Nov. - Laman web rasmi Perdana Menteri Singapura, Lee Hsien Loong digodam kumpulan aktivis Anonymous semalam, selepas beliau berikrar untuk membendung gejala serangan siber di negara ini.

Tertera mesej tertulis Bagus rasanya menjadi rakyat Singapura hari ini dalam satu daripada seksyen di laman web www.pmo.gov.sg, selain disertakan dengan imej topeng Guy Fawkes yang menjadi simbol oleh kumpulan penggodam Anonymous antarabangsa.

Selain itu, mesej tertulis Amaran Perdana Menteri Hsien Loong kepada kumpulan penggodam: Kami akan menjejaki anda, walaupun anda tidak diketahui (Anonymous). - AFP

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat