{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Jenayah

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Jenayah


Mayat reput, berulat ditemui di Felda Pasir Raja

Posted: 18 Jan 2014 11:22 PM PST

KOTA TINGGI 19 Jan. - Mayat seorang lelaki ditemui dalam keadaan reput dan berulat di sebuah rumah di Felda Pasir Raja di sini, petang semalam.

Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Supritendan Rahmat Othman berkata, mayat Ashri Yusof, 40, ditemui abang iparnya, Misnan Tuminar yang berkunjung ke rumah peninggalan ibu mertuanya itu di mana Ashri tinggal bersendirian.

"Sebaik sahaja tiba di pekarangan rumah itu, saksi terhidu bau busuk mencurigakan dan memaklumkan kejadian itu kepada polis," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Beliau berkata, setakat ini pihaknya tidak mengesyaki sebarang perlakuan jenayah terhadap mangsa.

Rahmat berkata, mayat anak bongsu daripada empat beradik dan masih bujang itu dihantar Hospital Kota Tinggi untuk bedah siasat sebelum dituntut keluarga untuk dikebumikan di tanah perkuburan Islam Felda Pasir Raja, malam tadi. - BERNAMA

Bot karam: Operasi mencari dan menyelamat diteruskan

Posted: 18 Jan 2014 10:44 PM PST

Oleh MD. AZRIN ROSLY

DARO 19 Jan. - Operasi mencari dan menyelamat mangsa bot panjang yang karam diteruskan pukul 7.30 pagi tadi di muara Sungai Batang Lassa berdekatan Kampung Kut.

Komander operasi, Pemangku Deputi Supritendan Wagner Lisa berkata, operasi dengan kekuatan 81 anggota terdiri daripada pelbagai agensi kerajaan dan penduduk kampung.

Setakat pukul 12 tengah hari ini, lapan mangsa masih belum dijumpai, 16 selamat dan tiga mangsa yang ditemui mati. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat