{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Harian Metro: BeritaUtama

Posted by Tanpa Nama

Harian Metro: BeritaUtama


'Saya ni jenis miang'

Posted: 18 Sep 2013 10:44 AM PDT

Kuala Lumpur: "Saya memang macam itu. Jenis miang sikit. Saya faham semua orang tak selesa. Saya memang ada satu tabiat tak senonoh macam itu. Patut awak sound (beri amaran) masa kali pertama saya buat."

Azab enam jam

Posted: 18 Sep 2013 10:29 AM PDT

Balik Pulau: Tempoh enam jam memeritkan terpaksa ditempuh seorang lelaki warga emas yang hanya mampu merintih sambil menahan kesakitan apabila dipukul penyamun sebelum menghembuskan nafas terakhir di sisi anak dan isterinya di sebuah rumah di Pondok Upeh, di sini, semalam.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat