{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Feminin

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Feminin


Gaya menawan sopan dan trendi

Posted: 30 Aug 2013 12:40 PM PDT

Oleh MERAN ABU BAKAR

PENGGEMAR warna pastel turut berpeluang memakai koleksi AidaFarrell.

FEMININ, sopan dan trendi menjadi kata pengenalan bagi koleksi rekaan fesyen AidaFarrell Collections.AidaFarrell Collections milik Zunaidah Bani, 32, memenuhi cita rasa wanita yang ingin bergaya feminin, sopan dan trendi.

Pilihan rekaan yang disediakan adalah lebih kepada moden kontemporari. Jubah, dres labuh, blaus, skirt, seluar palazzo, peplum, potongan baju ekor ikan (fish tail) dan banyak lagi antara yang terdapat di butik ini.

Menurut Zunaidah, sasaran pelanggan adalah daripada pelbagai golongan iaitu remaja, pertengahan dan wanita bekerjaya dalam usia 40-an.

Kesemua rekaan dan pilihan fabrik adalah ilham Aida sendiri yang memilih warna-warna terang dan ceria yang sedang menjadi trend sekarang.

Pakaian yang disediakan boleh disuai padankan kerana pada masa kini wanita berani mengenakan dan memadankan warna-warna terang pada pakaian mereka.

Tiada lagi sedondon malah si pemakai nampak ceria dan lebih menawan walaupun mengenakan fesyen muslimah.

Setiap minggu pasti ada yang terbaru dan istimewanya koleksi AidaFarrell kerana wanita berbadan besar pun berpeluang bergaya dengan rekaannya.

Memudahkan pelanggan, pelbagai rekaan tudung, anak tudung, selendang dan aksesori yang dihasilkan sendiri oleh Aida turut boleh diperoleh di sini.

Jika anda masih mencari-cari fesyen terbaru bagi digayakan untuk menghadiri rumah terbuka sepanjang Syawal ini, mungkin anda boleh mencuba rekaan pakaian dan tudung di AidaFarrell Collections dan pamerkan warna-warna ceria pada hari tersebut.

Namun jika tidak berkesempatan, layari sahaja Facebook di alamat www.facebook.com/AidaFarrellCollections.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat