{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Hiburan

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Hiburan


Teater Muzikal P. Ramlee 5 hari di Kuching bermula 9 Sept.

Posted: 29 Aug 2013 01:26 AM PDT

KUALA LUMPUR 29 Ogos - Teater Muzikal P. Ramlee yang menceritakan kisah hidup seniman agung tersebut bakal dipentaskan selama lima hari bermula pada 9 September ini bertempat di Pusat Persidangan Borneo, Kuching, Sarawak.

Penerbit Eksekutif, Datin Seri Tiara Jacquelina berkata, dia amat teruja untuk mementaskan teater tersebut di luar Kuala Lumpur setelah berbuat demikian pada tahun 2007 dan 2008 lalu.

"Ini adalah peluang untuk peminat teater dan juga peminat Tan Sri P. Ramlee untuk menyaksikan kisah hidup seniman agung negara dipersembahkan di pentas teater.

"Saya juga berharap teater ini akan mendapat sambutan daripada seluruh warga Borneo kerana ia dipentaskan bersempena dengan sambutan Hari Malaysia ke-50 tidak lama lagi," jelasnya. - UTUSAN ONLINE

Doughlas, Zeta-Jones berpisah selepas 13 tahun

Posted: 28 Aug 2013 09:12 PM PDT

PASANGAN terkenal Hollywood, Michael Douglas dan Catherine Zeta-Jones akhirnya berpisah selepas 13 tahun mendirikan rumah tangga.

NEW YORK 29 Ogos - Aktor Michael Douglas dan isterinya, aktres Catherine Zeta-Jones dilaporkan berpisah selepas hampir 13 tahun berkahwin.

Majalah People melaporkan, pasangan itu sudah berpisah sejak beberapa bulan lalu selepas dikesan masing-masing sering menghadiri acara karpet merah secara bersendirian.

"Douglas dan Zeta-Jones inginkan sedikit ruang dan masa dalam hubungan mereka," menurut sumber yang dipetik oleh People.

Pasangan itu bagaimanapun, belum memfailkan tuntutan cerai secara rasmi. - REUTERS

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat