{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Jenayah

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Jenayah


Pengawal maut, anak kritikal nahas motosikal-Myvi

Posted: 18 Aug 2013 11:21 PM PDT

KUANTAN 19 Ogos - Seorang pengawal keselamatan maut manakala anaknya kritikal selepas motosikal yang dinaiki mereka bertembung dengan sebuah kereta jenis Perodua Myvi dalam kejadian di Sungai Baging di sini.

Mangsa, Mat Tazam Mamat, 39, meninggal dunia di tempat kejadian ketika dalam perjalanan menghantar anak sulungnya, Siti Nur Fazkriah, 13, ke sekolah kira-kira pukul 7 pagi. - UTUSAN ONLINE

Pusat refleksologi tawar urut, seks diserbu

Posted: 18 Aug 2013 11:16 PM PDT

Oleh AZRAI MOHAMMAD

KUALA LUMPUR 19 Ogos - Seorang lelaki yang sedang diurut dalam keadaan bogel adalah antara empat pelanggan yang ditahan dalam operasi di sebuah pusat urut refleksologi di Jalan PJS 8/6 Bandar Sunway di sini malam tadi.

Serbuan dilakukan anggota dari Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, pukul 9.45 malam itu turut menahan seorang penjaga premis tersebut selain enam wanita warga asing.

Timbalan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Supritendan Fadil Marsus berkata, kesemua wanita itu terdiri daripada empat rakyat Vietnam dan bakinya Thailand yang berusia antara 23 dan 35 tahun.

Premis tersebut memiliki lesen pusat kecantikan dan kesihatan yang sah namun dikesan menawarkan perkhidmatan tambahan iaitu urut dan seks dengan harga RM168 serta urutan badan ke badan sebanyak RM138. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat