{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Pemotoran

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Pemotoran


Hyundai labur RM8.5 juta

Posted: 01 Aug 2013 11:20 AM PDT

Oleh NUR NAZLINA NADZARI
ekonomi@utusan.com.my

Hyundai-Sime Darby Motors Sdn. Bhd., telah membuka pusat 3S yang bernilai RM8.5 juta di Klang, semalam.

KUALA LUMPUR 1 Ogos - Century Autohaus Sdn. Bhd. telah melabur sejumlah RM8.5 juta bagi membuka pusat 3S (pusat servis, jualan dan alat ganti) Hyundai di Klang hari ini.

Pusat tersebut akan memberi perkhidmatan kepada pelanggannya di Klang serta kawasan berhampiran seperti Shah Alam, Kuala Selangor dan Banting.

Ketua Hyundai Motor Company (HMC), Kim Hoo-Keun berkata, pihaknya kagum dengan peningkatan bilangan pusat 3S di Malaysia.

"Peningkatan jumlah pusat 3S menunjukkan peningkatan jualan kenderaan Hyundai atau Inokom di Malaysia dan saya gembira apabila pemandu negara ini melihat nilai yang ada untuk kenderaan Hyundai," katanya.

Menurut beliau, pusat 3S dengan ukuran kemudahan seluas 11,000 kaki persegi tersebut dibina di atas tanah seluas 18,000 kaki persegi.

Sementara itu, Pengarah Urusan Hyundai-Sime Darby Motors Sdn. Bhd. (HSDM), Lau Yit Mun berkata, pengembangan rangkaian pusat-pusat 3S Hyundai di seluruh negara adalah salah satu strategi syarikat untuk meningkatkan perkhidmatan dan kepuasan pelanggan.

"Pada masa ini, Hyundai mempunyai empat peratus penguasaan pasaran di Selangor dan kami berharap dengan model baharu akan datang, Hyundai dapat meningkatkan penguasaan pasaran," ujarnya.

Katanya, pembukaan pusat 3S baharu tersebut selaras dengan Program Peningkatan Usahawan (DEP) Hyundai.

DEP diperkenalkan oleh HMC untuk mengukuhkan jenama Hyundai sejajar dengan imej korporat global Hyundai serta untuk meningkatkan pengalaman pemilikan pelanggan.

Pusat 3S terbabit terletak di Lot 25065, Jalan Jelai 10/KS1, Teluk Gadong Besar, Pelabuhan Klang.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat