{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Berita Harian: Hip

Posted by Tanpa Nama

Berita Harian: Hip


Jadi isteri SuperMokh

Posted: 06 Oct 2013 03:55 PM PDT

Kali terakhir dia beraksi dalam pementasan teater sekitar 2009 menerusi teater Natrah, hasil karya pengarah sensasi, Erma Fatima. Selepas itu, aktres terkenal, Maya Karin, lebih banyak memberi tumpuan kepada dunia perfileman dan pengacaraan.

Kini selepas empat tahun, Maya kembali ke pentas teater apabila ditawarkan membawa watak isteri kepada legenda bola sepak tanah air, Datuk Mokhtar Dahari, menerusi teater muzikal, SuperMokh, yang dijadualkan menemui penonton di Istana Budaya bulan depan.

Kata Maya, dia terkejut apabila pengarahnya, Hans Isaac, menghulurkan tawaran untuk membawakan watak Datin Tengku Zarina Tengku Ibrahim.

"Waktu itu kami keluar makan beramai-ramai.

Selepas acara selesai, tiba-tiba Hans menyatakan hasrat menawarkan saya bergandingan dengan Awie dalam teater muzikal terbaru arahannya, SuperMokh.

"Memandangkan saya pun sudah lama tidak berlakon teater, selain faktor saya sendiri memang percayakan kredibiliti Hans dan Harith Iskander yang pernah mengarahkan muzikal Lat, iaitu teater muzikal yang paling saya kagumi, akhirnya saya terima tawarannya," cerita Maya kepada HIP.

Berita lanjut dapatkan akhbar BH hari ini

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat