{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Berita Harian: Ratu

Posted by Tanpa Nama

Berita Harian: Ratu


'Bagai dilahirkan semula'

Posted: 16 Oct 2013 03:36 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]“Saya rasa dilahirkan semula sebagai Renee yang baru. Saya kini mampu melakukan banyak perkara yang tidak pernah dapat dilakukan 20 tahun dulu, ketika zaman remaja. Hari ini, saya bukan saja boleh bermain bola sepak dengan anak, malah sedang berlatih sebagai persiapan menyertai program berbasikal sejauh 40 kilometer sekitar di Tasik Illawara, New South Wales, Australia,”.

Kempen amal galak kesedaran barah payudara

Posted: 16 Oct 2013 02:55 PM PDT

"Saya rasa dilahirkan semula sebagai Renee yang baru. Saya kini mampu melakukan banyak perkara yang tidak pernah dapat dilakukan 20 tahun dulu, ketika zaman remaja. Hari ini, saya bukan saja boleh bermain bola sepak dengan anak, malah sedang berlatih sebagai persiapan menyertai program berbasikal sejauh 40 kilometer sekitar di Tasik Illawara, New South Wales, Australia,".

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat