{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Hiburan

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Hiburan


Syawal bulan pertemuan

Posted: 09 Aug 2013 09:38 AM PDT

Oleh KHADIJAH IBRAHIM
khadijah.ibrahim@utusan.com.my
Gambar AHMAD AMZAR ANAQI JAMZIT (Pelatih UiTM)

SYAWAL yang datang setahun sekali pasti disambut dengan penuh gemilang oleh semua umat Islam selepas sebulan berpuasa. Pelbagai kerenah dapat dilihat sama ada pada bulan Ramadan atau sambutan Aidilfitri.

Acap kali anak rantau yang jarang pulang ke kampung halaman mengambil kesempatan Aidilfitri untuk bersemuka dengan ibu bapa dan sanak saudara sambil bermaaf-maafan.

Bagi Zoey Abdul Rahman, Talha Harith dan Kaka yang masing-masing beraya bersama keluarga di kampung, raya bukan sahaja merupakan hari berkumpul sanak saudara yang selama ini jarang bertemu, malah ia juga hari mereka bercuti daripada kerjaya.

Meskipun masing-masing

dikenali kerana kerjaya sebagai artis, mereka pun seperti insan lain mempunyai cara tersendiri menyambut Aidilfitri.

S3 sempat bertanya cerita menarik ketiga-tiga artis tersebut sebelum masing-masing bercuti raya tahun ini.

Goo Hara bertemu cinta di Jepun?

Posted: 10 Aug 2013 05:43 AM PDT

BARU-BARU ini dalam kalangan peminat K-Pop kecoh bercerita yang anggota Kara, Goo Hara keluar temu janji dengan model yang kini menjadi pelakon, Lee Soo Hyuk di Jepun.

Bagaimanapun, pihak agensi mereka menafikan yang kedua-dua artis itu bertemu janji atau bercinta sehingga ke negara matahari terbit.

"Mereka hanya rakan artis, tidak lebih daripada itu. Memang benar Goo Hara bertemu dengan Lee Soo Hyuk di Jepun tetapi sebagai kawan kerana Kim Young Gwan, pasangan Goo Hara dalam drama Secert Garden adalah rakan kepada Lee Soo Hyuk.

"Goo Hara berada di Jepun untuk mempromosi single Jepun terbaru Kara yang berjudul Thank You Summer Love. Kebetulan Lee Soo Hyuk berada di Jepun, jadi mereka pun bertemu di Harajuku pada 29 Julai lalu," kata wakil agensi kepada DSP Media kepada Star News.

Sementara itu agensi Lee Soo Hyuk, Sidus turut menafi yang artisnya bercinta dengan Goo Hara.

"Mereka bukan temu janji, sekadar teman sahaja seperti abang dan adik. Lee Soo Hyuk pergi ke Jepun atas urusan peribadi dan bila dia tahu Goo Hara ada di sana, dia pun pergi bertemu," jelasnya tentang pelakon yang muncul dalam drama Shark, Tree With Deep Roots dan White Christmas.

Lee Soo Hyuk sebelum ini pernah menjalin hubungan dengan aktres Kim Min Hee. Khabar angin antara mereka timbul gara-gara Goo Hara putus cinta dengan anggota Beast, Yong Jun Hyung, selepas dua tahun bersama.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat