{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Hiburan

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Hiburan


Leven Rambin rasa bersalah

Posted: 18 Aug 2013 11:15 AM PDT

LOS ANGELES 18 Ogos - Bintang filem Percy Jackson: Sea of Monsters, Leven Rambin mengakui dia berasa 'bersalah' apabila melakonkan babak sombong dan kasar dalam filem tersebut.

Rambin yang memegang watak sebagai Clarrise iaitu anak dewa perang dalam filem itu berkata, dia perlu menjadi seorang wanita yang tegas, sombong serta bongkak.

"Ada kalanya sikap Clarrise menimbulkan rasa bersalah dalam diri saya, lebih-lebih lagi saya berlakon di samping aktor Logan Lerman yang memegang watak Percy.

"Saya pernah meminta maaf pada Lerman kerana sikap Clarrise, namun Lerman seorang pelakon yang hebat, dia boleh berdepan dengan situasi itu," katanya.

Aktres berusia 23 tahun itu sebelum ini membintangi filem The Hunger Games.

Percy Jackson: Sea of Monster kini ditayangkan di seluruh dunia. - AGENSI

Bradley Cooper belajar masak

Posted: 18 Aug 2013 11:15 AM PDT

LOS ANGELES 18 Ogos - Aktor Hollywood, Bradley Cooper dilaporkan belajar memasak dengan chef popular, Gordon Ramsay bagi meningkatkan keghairahan hubungan cintanya.

Pelakon itu yang kini bercinta dengan model Britain, Suki Waterhouse turut dilaporkan mengambil tindakan tersebut sebagai persediaan untuk filem terbaharu lakonannya.

"Cooper kini sudah pandai masak. Setahun lalu dia tidak tahu merebus telur, tetapi selepas belajar secara intensif termasuk teknik masakan klasik Perancis dengan Ramsay, dia sudah mahir.

"Malah, Cooper mampu menghasilkan hidangan sukar dimasak seperti coq au vin dan beef bourguignon," kata seorang rakan baiknya.

Sumber tersebut berkata, pelakon itu kini merancang menggunakan kemahiran memasaknya itu untuk memeriahkan lagi temu janjinya dengan Waterhouse.

"Waterhouse suka makan pelbagai makanan dan apabila Cooper masak, sudah tentu dia akan menyukainya," kata sumber itu. - AGENSI

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat