{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Hiburan

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Hiburan


Adi Putra cuma keletihan, kini dirawat di Surabaya

Posted: 19 Aug 2013 02:58 AM PDT

Oleh KHADIJAH IBRAHIM

KUALA LUMPUR 19 Ogos - Pelakon popular Adi Putra, 32, dimasukkan ke hospital hari ini berpunca daripada bebanan kerja dan kurang istirehat.

Pelakon dan pengarah filem Suami Aku Ustaz itu bukan dimasukkan ke hospital tempatan tetapi sedang menjalani rawatan di salah sebuah

hospital di Surabaya, Indonesia.

Menurut Presiden 1 Hotlovers, Che Zaipah Abdul, pelakon tersebut berada

di sana bagi menjalani klip video untuk lagu yang bakal dimuatkan dalam

filem Suami Aku Ustaz.

"Ya memang benar Adi dimasukkan ke hospital pagi tadi. Kejadian berlaku

sewaktu dia sedang menjalani penggambaran klip video untuk filem Suami Aku Ustaz.

"Setakat ini saya difahamkan yang Adi mengalami keletihan melampau hingga kesihatannya terganggu. Sejak dia balik daripada umrah sebelum raya

hingga sekarang, dia tidak henti bekerja," kata presiden kelab peminat

pelakon itu kepada Utusan Online hari ini.

Turut berada di sisi Adi atau nama sebenarnya Mohamed Hadi Putera Halim

adalah isterinya, Zuhaidah Yusof, 38. - UTUSAN ONLINE

Yusof Haslam jalani pembedahan batu karang

Posted: 19 Aug 2013 02:56 AM PDT

Oleh ABD. AZIZ ITAR

KUALA LUMPUR 19 Ogos - Pengarah dan penerbit filem Datuk Yusof Haslam, 60, yang menghidap penyakit batu karang telah menjalani pembedahan bagi memecahkan batu karang pada pundi kencingnya selama hampir dua jam di Hospital Pakar KPJ Tawakkal di sini, hari ini.

Isteri penerbit syarikat produksi Skop Productions itu, Datin Fatimah Ismail, 58, berkata suaminya itu mula mengadu sakit pinggang pagi tadi sebelum kencing berdarah dan seterusnya dikejarkan ke hospital sebelum disahkan doktor kerana menghidap penyakit tersebut.

"Suami saya mengadu sakit pinggang selepas subuh tadi dan selepas didapati kencingnya berdarah saya terus menelefon anak kami, Syamsul dan membawanya ke hospital pada pukul 9.30 pagi tadi dan pembedahan bagi memecahkan batu karang itu bermula pukul 1.45 petang tadi," katanya. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat