{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Hiburan

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Hiburan


Shah Rukh Khan, Madhuri jayakan konsert di KL

Posted: 20 Aug 2013 02:31 AM PDT

Oleh KHADIJAH IBRAHIM

KUALA LUMPUR 20 Ogos - Datuk Shah Rukh Khan dan Madhuri Dixit akan menjayakan konsert Temptation Reloaded Oktober ini.

Konsert anjuran 2Spicy Entertainment dan Hitman Solution itu akan berlangsung mulai 7.30 malam di Stadium Nasional Bukit Jalil pada 11 Oktober ini.

Selain pasangan lakonan dalam filem Dil To Pagal Hai, turut memeriahkan konsert itu kelak adalah penyanyi Yo! Yo! Honey Singh.

Menurut wakil Hitman Solutions, Rohit Rampal, pihak mereka masih lagi menunggu jawapan daripada beberapa artis terkenal lain untuk memeriahkan konsert yang dijangka berlangsung selama tiga jam itu.

"Selewat-lewatnya hujung minggu ini baru kami dapat pengesahan siapa artis lain yang bakal turut serta dalam konsert yang pasti menakjubkan itu," katanya pada sidang akhbar yang diadakan di Menara Kuala Lumpur di sini hari ini.

Katanya tiket-tiket yang berharga dari RM99 hingga RM1,999 akan mula di jual di rangkaian Rock Corner di The Gardens dan Mid Valley bermula 23 Ogos ini. - UTUSAN ONLINE

Black pilih 13 September tarikh pernikahan

Posted: 20 Aug 2013 02:08 AM PDT

Oleh AIDA RIZMARIZA KAMARUDDIN

BLACK

KUALA LUMPUR 20 Ogos - Setelah sekian lama berteka-teki akhirnya penyanyi, Black memilih 13 September depan sebagai hari pernikahannya dengan wanita pilihan, Naquia Yasirah Mohd. Khairi, 28.

Menurut Black atau nama sebenarnya Hanifah Md. Hanafiah, 26, majlis pernikahan dan resepsi akan dilangsungkan di Zebra Square, di sini manakala majlis keraian turut diadakan pada 15 September di Padang PPR Kerinchi.

"Saya memilih hari Jumaat untuk bernikah dan sehari selepas itu majlis resepsi pula akan menyusul.

"Tidak melupakan penduduk di kawasan Pantai Dalam, ayah saya akan turut menganjurkan majlis keraian pada 15 September yang terbuka buat semua peminat," katanya pada sidang akhbar mengumumkan tarikh perkahwinannya itu di sini hari ini.

Menurut Black, dia hanya mengenali bakal isterinya itu selama dua bulan sebelum mengambil keputusan untuk berkahwin. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat