{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Hiburan

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Hiburan


Ahmad Tamimi Siregar berehat selepas rawatan jantung di IJN

Posted: 02 Oct 2013 01:57 AM PDT

AHMAD Tamimi Siregar Kamaruddin bersama isterinya, Datin Zulhaila Siregar.

KUALA LUMPUR 2 Okt. - Pelakon popular dan penerbit filem, Datuk Ahmad Tamimi Siregar Kamaruddin, kini berehat di rumahnya selepas menjalani rawatan dan kemudian dibenarkan keluar dari Institut Jantung Negara (IJN) semalam.

Ketika dihubungi petang ini, Ahmad Tamimi yang dimasukkan ke IJN pada petang Isnin kerana komplikasi jantung akibat dua saluran darahnya tersumbat berkata, selain berehat beliau juga kini perlu menghabiskan ubat yang diberi oleh doktor.

"Saya juga perlu jaga makan dan tidur secukupnya. Walaupun terpaksa mengurangkan aktiviti di luar, namun saya masih melakukan kerja-kerja ringan di rumah," katanya.

Menurut Ahmad Tamimi, ketika di IJN, beliau menjalani rawatan angiogram dan angioplasty, iaitu bertujuan memulihkan saluran darah yang tersumbat tersebut.

"Alhamdulillah, prosesnya pemeriksaan dan rawatan berjaya. Saya bersyukur kerana darah yang tersumbat tidak begitu serius iaitu masih boleh diatasi menerusi proses angiogram dan angioplasty.

"Jika tidak, satu pembedahan mungkin terpaksa dilakukan. Saya berterima kasih kepada Profesor Datuk Dr. Mohamed Ezani Md. Taib dan Datuk Dr. Rosli Mohd. Ali yang merawat dan melakukan prosedur angiogram dan angioplasty ke atas saya di IJN," katanya.

Ahmad Tamimi juga berterima kasih kepada ahli keluarga dan para peminatnya di seluruh negara yang mendoakan kesihatan beliau ketika sepanjang dirawat di IJN. - UTUSAN ONLINE

Raja Azmi mula edar kad kahwin

Posted: 01 Oct 2013 11:42 PM PDT

Oleh AIDA RIZMARIZA KAMARUDDIN

KUALA LUMPUR 2 Sept. - Penerbit filem, Raja Azmi Raja Sulaiman, 54, hari ini mula mengedarkan kad jemputan perkahwinannya yang akan berlangsung pada 13 Oktober ini.

Kad jemputan berwarna merah hati itu diedarkan bersama tunangnya Mohd Eddie Ghazali, 45 kepada hampir 1, 000 jemputan

Majlis pernikahan bakal berlangsung di Laman Santai, Istana Budaya di sini pada pukul 9 malam hari tersebut, diikuti acara membatalkan air sembahyang dan persembahan serta tarian.

Antara artis yang sudah mengesahkan bakal membuat persembahan istimewa pada acara tersebut ialah Rahim Maarof dan Aris Ariwatan.

"Buat masa ini persiapan sudah hampir siap. Memandangkan kami hanya akan melangsungkan satu majlis sahaja, jadi tumpuan saya dan Eddie tidak terlalu terganggu," katanya yang datang sendiri menyampaikan kad jemputan perkahwinannya kepada Kumpulan Utusan di sini hari ini.

Selain media, turut diundang ialah rakan artis, serta sanak-saudara terdekat kedua-dua belah pihak.

Raja Azmi dan Eddie bertunang pada 15 Julai lalu setelah saling mengenali pada awal tahun ini. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat