{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Harian Metro: BeritaUtama

Posted by Tanpa Nama

Harian Metro: BeritaUtama


54 pelajar sekolah Alam Shah keracunan

Posted: 16 Aug 2013 01:13 PM PDT

Kuala Lumpur: "Sejak pagi tadi, sudah beberapa kali saya keluar masuk tandas sehingga badan terasa panas dan sangat lemah, " kata pelajar Sekolah Menengah Sains Alam Shah Mohamed Nizarfarid Shamsudin, 17, yang disyaki keracunan makanan.

Samun samurai

Posted: 16 Aug 2013 01:12 PM PDT

Petra Jaya: "Saya panik apabila anak lelaki bongsu berusia 11 bulan tiba-tiba terjaga dan terus merangkak ke arah perompak menyebabkan saya cuba menenangkan perompak itu supaya tidak panik dan mencederakan bayi saya.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat