{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Jenayah

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Jenayah


Wanita melecur di muka disimbah asid dilapor stabil

Posted: 12 Aug 2013 11:02 PM PDT

KUALA LUMPUR 13 Ogos - Seorang wanita yang melecur 10 peratus di mukanya akibat disimbah asid di Jalan Ampang, dekat sini Sabtu lepas dilaporkan stabil.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya ACP Amiruddin Jamaluddin berkata polis menemu bual mangsa di Hospital Kuala Lumpur semalam dan mendapati keadaannya stabil namun mangsa belum melakukan pembedahan mata kerana menunggu pakar mata untuk menjalani pemeriksaan.

Beliau memberitahu Bernama hari ini mangsa tidak mengenal pasti suspek yang menyimbah asid itu kerana insiden berlaku di waktu malam.

Dalam kejadian itu, wanita berusia 31 tahun itu melecur 10 peratus di mukanya termasuk mata akibat disimbah asid oleh dua lelaki yang menunggang motosikal. - BERNAMA

Wanita cedera ditembak di stesen minyak

Posted: 12 Aug 2013 08:59 PM PDT

OLeh ZAMZURINA AHMAD

KUANTAN 13 Ogos - Seorang wanita cedera selepas dipercayai ditembak seorang lelaki dalam kejadian di sebuah stesen minyak di Jalan Haji Ahmad di sini kira-kira pukul 3 pagi tadi.

Janda beranak empat itu yang berada di dalam sebuah kereta jenis Toyota Alphard hanya cedera ringan akibat terkena serpihan kaca daripada cermin kenderaan tersebut. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat