{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Jenayah

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Jenayah


Lelaki ditembak mati di depan restoran di Panampang

Posted: 03 Aug 2013 11:08 PM PDT

Oleh ABDUL RASHID ABDUL RAHMAN

PENAMPANG 4 Ogos - Seorang lelaki berusia 44 tahun maut selepas ditembak individu tidak dikenali di hadapan sebuah restoran di Beverly Hills di sini malam tadi.

Dalam kejadian kira-kira pukul 10.30 malam itu mangsa dikatakan ditembak sebaik sahaja keluar daripada restoran berkenaan oleh suspek yang menaiki sebuah kereta.

Mangsa yang berasal dari Kuching, Sarawak terkena satu das tembakan di bahagian rusuk kanan dan meninggal dunia pada pukul 12.10 tengah malam tadi ketika dirawat di Hospital Queen Elizabeth (QEH) di sini. - UTUSAN ONLINE

Pascal Najadi yakin kemampuan polis

Posted: 03 Aug 2013 10:22 AM PDT

KUALA LUMPUR 3 Ogos - Anak kepada Hussain Ahmad Najadi, pengasas AmBank yang maut ditembak di ibu negara Isnin lalu yakin polis Malaysia dapat menyelesaikan kes pembunuhan bapanya.

Pascal Najadi, 45, berkata, beliau dihubungi pegawai tinggi Polis Diraja Malaysia (PDRM) memaklumkan kepadanya tentang perkembangan mutakhir kes tersebut.

"Saya gembira mendengarnya. Pegawai itu memberitahu secara terperinci yang mereka telah meningkat usaha untuk menangkap pembunuh tersebut termasuk bekerjasama dengan syarikat teksi, tetapi saya tidak boleh memberitahunya lebih lanjut," katanya kepada Bernama ketika dihubungi di Moscow, Rusia.

Allahyarham Hussain, 75, maut manakala isterinya, Chong Mei Kuen, 49, cedera akibat ditembak dari jarak dekat oleh pembunuh upahan, semasa berjalan ke arah kereta di luar sebuah tokong Cina di Lorong Ceylon di sini.

Pascal yang memiliki kerakyatan Swiss dan British sebelum ini dilapor sebagai mendakwa pembunuhan bapanya telah dirancang terlebih awal dan tiada rundingan hartanah yang dilakukan.

Sementara itu, Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Mohmad Salleh menasihatkan Pascal supaya tampil memberi maklumat kepada polis bagi membantu siasatan pembunuhan bapanya.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat