{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Feminin

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Feminin


Rabiatul sara hidup dengan blog

Posted: 13 Dec 2013 10:10 AM PST

RUBY bertuah kerana sentiasa mendapat sokongan suami, Saiful Naim Abdul Hamid walaupun berbeza kerjaya.

MEMPUNYAI karektor yang bersahaja dan agak comel, siapa sangka pemilik blog www.ruby.my berusia 26 tahun ini menyara kehidupannya dengan menulis blog sebagai karier sepenuh masa sejak tahun lalu.

Pemilik blog, Rabiatul Adawiyah Zakaria yang lebih mesra dengan panggilan Ruby mula menulis blog seawal 2004. Pada mulanya ia sekadar memenuhi minat sebagai seorang remaja tetapi kini berubah menjadi sumber pendapatan.

Menurut bakal ibu yang sedang mengandung tujuh bulan dari Kuala Lumpur itu, dia tidak terikat dengan mana-mana syarikat pengiklanan. Justeru, dia lebih selesa dan bebas untuk menulis tanpa tergesa-gesa.

Jelasnya, tulisan dalam blognya banyak berkait rapat dengan gaya hidupnya yang gemar menonton filem, kecantikan, kreatif, makanan, gajet dan sudah pasti kaki bercuti ke tempat-tempat menarik seluruh dunia.

Tambahnya www.ruby.my merupakan nama domain bersempena dengan nama panggilannya dan nama itu telah beberapa kali melalui penjenamaan semula iaitu bermula daripada www.rabiatuladawiyahzakaria.

blogspot.com kepada www.rabiatuladawiyah.com dan akhirnya www.ruby.my.

Bagi yang berminat untuk mengenali lebih lanjut blogger berkaliber dan mementingkan kesempurnaan bahasa ini, jangan lupa berkunjung ke http://www.ruby.my. - AZRIN/RUBY

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat