{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Jenayah

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Jenayah


Enam pelacur Indonesia ditahan di Johor Bahru

Posted: 27 Dec 2013 10:15 PM PST

JOHOR BAHRU 28 Dis. - Enam wanita warga Indonesia yang disyaki menjalankan aktiviti pelacuran ditahan Jabatan Imigresen di sebuah hotel bajet di Jalan Maju, Taman Pelangi di sini kelmarin.

Timbalan Penolong Pengarah Imigresen negeri, Kharulanuar Abu Bakar berkata, kesemua wanita tersebut ditahan pukul 11 malam ketika sedang berkeliaran di luar hotel bajet berkenaan untuk mencari pelanggan.

Beliau berkata, siasatan mendapati wanita berkenaan mengenakan bayaran antara RM70 hingga RM100 bagi setiap kali perkhidmatan, manakala pergerakan mereka turut diawasi oleh seorang lelaki yang bertindak sebagai bapa ayam. - UTUSAN ONLINE

Dua beranak disahkan mati lemas

Posted: 27 Dec 2013 10:14 PM PST

Oleh ROSMAWATI SALIHIN

KOTA KINABALU 28 Dis. - Seorang bapa yang dilaporkan hilang dalam tragedi perkelahan di Pantai Kampung Lok Nunuk, Tuaran di sini pada Jumaat lalu ditemui mati lemas awal pagi semalam.

Mangsa, Mojinis Langkum, 40 dari Kampung Patikang Laut, Keningau ditemui terapung di permukaan air kira-kira pukul 12.10 pagi kira-kira 500 meter dari pos kawalan pasukan keselamatan yang diletakkan di pantai berkenaan.

Ketua Polis Daerah Tuaran, Deputi Superitenden Abdul Fuad Abdul Malik berkata, mangsa dikatakan hilang ketika cuba menyelamatkan anaknya, Dicky Mojinis, 15 yang lemas dalam kejadian kira-kira pukul 12 tengah hari Jumaat lalu. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat