{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Jenayah

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Jenayah


Kenderaan penguat kuasa PPDNKK dirempuh suspek seludup minyak

Posted: 18 Feb 2014 10:11 PM PST

PASIR PUTEH 19 Feb. - Sepasukan pegawai penguat kuasa Pejabat Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Kelantan nyaris maut selepas kenderaan yang mereka naik dirempuh kereta yang terbabit dalam penyeludupan minyak petrol.

Dalam kejadian pukul 9 malam tadi, pihak PPDNKK mengesan dua buah kereta yang dipercayai terbabit dalam penyeludupan minyak di sebuah stesen minyak di Kampung Jerus dekat sini.

Ketua Pegawai Penguat Kuasanya, Ab. Ghani Harun berkata, kedua-dua suspek kemudian bertindak melarikan diri dengan kereta terbabit, tetapi sebuah kereta merempuh kenderaan yang dinaiki anggota PPDNKK ketika cuba meloloskan diri.

"Sebelum kejadian, kedua-dua suspek lelaki itu sedang mengisi minyak di dalam tong di stesen terbabit, dan apabila menyedari kehadiran anggota kami, suspek bertindak melarikan diri," katanya kepada pemberita di sini. - BERNAMA

Polis tumpas sindiket curi data kad ATM

Posted: 18 Feb 2014 10:08 PM PST

SHAH ALAM 19 Feb. - Jabatan Siasatan Jenayah Komersial Selangor berjaya mematahkan sindiket mencuri data pengguna kad mesin pengeluaran wang automatik antarabangsa dengan tertangkapnya dua suspek warga Sri Lanka dalam satu serbuan di sebuah kondominium di Taman Cempaka, Ampang, malam tadi. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat