{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Feminin

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Feminin


Rekaan eksklusif harga mampu milik

Posted: 30 May 2014 12:49 PM PDT

SETIAP rekaan menampilkan ciri-ciri eksklusif dengan menggabungkan rekaan moden dan kerongsang bertatahkan batu swarovski.

Ramadan bakal menjelma tidak lama lagi. Bagi anda yang sentiasa sibuk dengan pekerjaan mahupun pelajaran, pasti tidak mahu membuat persiapan hari raya pada saat akhir.

Oleh itu, persediaan awal sebelum Ramadan harus diselesaikan segera agar sambutan hari raya kali ini dapat berjalan dengan lancar.

Bagi anda yang ingin kelihatan menonjol di hari raya atau sewaktu menghadiri majlis perkahwinan rakan-rakan, sudah pasti mahu bergaya dengan koleksi pakaian yang tampak mahal dan eksklusif.

Penggunaan fabrik seperti songket, crochet dan crepe yang digandingkan bersama kerongsang bertatahkan batu swarovski sudah pasti melengkapkan gaya anggun dan mewah yang diidamkan.

Nur Liyana Abdul Rahman, seorang pereka muda yang memiliki butik dalam talian, Leeyana Rahman Collection bakal melancarkan koleksi pakaian terbaru sesuai untuk menyambut hari lebaran mahupun bagi menghadiri majlis-masjlis istimewa.

Menurut pereka muda ini, keistimewaan rekaannya terletak pada hiasan aksesori moden yang dihadirkan bersama ciri-ciri rekaan tradisional menjadikan ia berbeza dengan rekaan lain yang ada di pasaran sekarang.

"Antara ciri keistimewaan rekaan ini adalah saya banyak bermain dengan warna. Kebanyakan koleksi baju kurung moden dan mini kurung yang dihasilkan menggunakan tema warna terang dan ceria, sesuai dengan cita rasa orang muda.

"Walaupun pakaian ini kelihatan mewah, namun harganya berpatutan kerana kami mensasarkan golongan pertengahan sebagai pelanggan utama. Justeru, koleksi ini merupakan koleksi pakaian mampu milik yang boleh digayakan oleh semua orang," katanya. - FATIEHAH / RASHID MAHFOF

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat