{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Jenayah

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Jenayah


Polis pantau rakyat bersekongkol lindungi militan

Posted: 30 May 2014 01:16 AM PDT

KUANTAN 30 Mei - Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, Polis Diraja Malaysia (PDRM) sedang bekerjasama dengan polis antarabangsa (Interpol) bagi mengesan anggota militan yang bersembunyi di negara ini serta rakyat tempatan yang melindungi mereka.

Katanya PDRM juga sedang memantau mereka yang disyaki berbuat demikian.

``Tindakan tegas akan diambil kepada sesiapa sahaja yang didapati cuba melindungi anggota militan terbabit yang dikehendaki Interpol kerana pembabitan dalam kegiatan pengganas.

``Kita tidak menolak ada kes-kes pendududuk tempatan yang bersekongkol dan memberi perlindungan kepada anggota militan ini dan mereka yang terlibat ini sentiasa dalam pemerhatian polis," katanya di sini hari ini.

Beliau ditemui pemberita selepas merasmikan Perhimpunan Pegawai Awam PDRM ke-8 bersama Ketua Polis Negara sempena peringatan hari polis ke-207. - BERNAMA

Dua beranak maut dihempap pokok sawit tumbang

Posted: 29 May 2014 07:56 PM PDT

TAIPING 30 Mei - Dua beranak yang sedang menunggang motosikal maut dihempap sebatang pokok kelapa sawit yang tumbang dalam kejadian di Batu Hampar berhampiran kilang sawit Awan Timur di sini, awal pagi ini.

Dalam kejadian kira-kira pukul 3.15 pagi itu, S. Mogandas, 37, dan anak lelakinya, M. Sivabalan, 13, meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan parah di beberapa bahagian badan.

Ketua Polis daerah, Asisten Komisioner Yusof Mohd. Diah ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan mayat dua beranak tersebut dihantar ke Hospital Taiping untuk bedah siasat. - UTUSAN ONLINE

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat