{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Harian Metro: BeritaUtama

Posted by Tanpa Nama

Harian Metro: BeritaUtama


Ronaldo bikin Galatasaray lemas

Posted:

MADRID: Cristiano Ronaldo menjaringkan gol pembukaan hanya selepas sembilan minit perlawanan bermula ketika Real Madrid melakarkan kemenangan manis 3-0, ke atas Galatasaray pada suku akhir pertama Liga Juara-Juara, awal pagi tadi.

Kuisan cantik Ronaldo untik gol pertama itu disusuli pula gol kedua 20 minit kemudian oleh Karim Benzema untuk membawa penguasaan Madrid lancar ke pertemuan pusingan kedua.

Gonzalo Higuain yang menyambut umpanan Benzema pada minit ke-65th dengan tandukan untuk gol ketiga dan kemenangan membuatkan Galatasaray bagaikan sukar untuk melalui pertemuan seterusnya Istanbul jika hendak ke separuh akhir.

Ronaldo adalah pemain yang memulakan putik kemenangan apabila dengan kemahiran tinggi apabila menyambar hantaran Mesut Oezil yang berjaya memecah,an pertahanan lawan sebelum mencungkil bola dan menumpaskan penjaga gol Fernando Muslera.


Sejak bersama Madrid, pemain antarabangsa Jerman itu sudah menyempurnakan lorongan buat Ronaldo yang menyaksikan 25 gol dijaringkan bintang Portugal itu. - AP

Artikel ini disiarkan pada : 2013/04/04

Lagi 'Datuk Seri' diburu

Posted:

Lahad Datu: Seorang lagi lelaki bergelar 'Datuk Seri' menjadi buruan polis bagi membantu siasatan berhubung kes pencerobohan pengganas dari Filipina di pantai timur Sabah sejak 12 Februari lalu.

Timbalan Pesuruhjaya Polis Sabah Datuk Tan Kok Liang berkata, lelaki itu yang dikenali sebagai Datuk Seri Clarence Luing Karl@ Muhammad Khalil John L Karl, 57, dipercayai mempunyai hubungan dengan Kesultanan Sulu termasuk menyalurkan dana kepada pengganas.

"Individu ini diminta menyerah diri di balai polis berhampiran kerana polis yakin dia (Clarence) masih berada di negeri ini.

"Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai individu ini juga diminta menghubungi polis," katanya pada sidang media, di sini, semalam.

Foto

TAN menunjukkan gambar Clarence Luing Karl @ Muhammad Khalil dengan gelaran Datuk Seri.


Menurutnya, alamat terakhir individu berkenaan ialah di RH55, Jalan Ranau Lama, Kampung Bawang, Tamparuli.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : 2013/04/04

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat