{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Jenayah

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Jenayah


Pemilik blog

Posted: 24 Apr 2013 11:02 PM PDT

Oleh HAMIMAH HAMID

IPOH 25 April - Naib Ketua Pemuda UMNO Bahagian Bukit Gelugor, Dr. Novandri Hasan Basri, 45, terbabit dalam kemalangan di Kilometer 381.2 Lebuh Raya Utara Selatan dekat Slim River awal pagi tadi.

Beliau yang terkenal dengan blog Dr. MiM dan seorang rakannya, Azlan Ali, 36, mengalami kecederaan dan sedang dirawat di Hospital Slim River.

Menurut jurucakap polis, Ibu Pejabat Polis Daerah Tanjung Malim, kemalangan berlaku kira-kira pukul 6.30 pagi ketika beliau dalam perjalanan dari Pulau Pinang menuju ke arah Selatan. - UTUSAN ONLINE

Tiga beranak maut kemalangan

Posted: 24 Apr 2013 11:57 AM PDT

Oleh FARIS HANAFIE
utusanjohor@utusan.com.my

Kereta Proton Saga yang dinaiki Abdul Razak Pid bersama tiga anaknya remuk selepas bertembung dengan lori tunda dalam kemalangan di Kilometer 33, Jalan Mersing-Kota Tinggi, Johor, semalam. - UTUSAN/faris hanafie

MERSING 24 April - Tiga beranak maut dan seorang cedera ringan selepas kereta Proton Saga yang dinaiki mereka hilang kawalan sebelum bertembung dengan sebuah lori tunda di Kilometer 33, Jalan Mersing-Kota Tinggi di sini hari ini.

Dalam kejadian pukul 4 petang itu, mangsa, Abdul Razak Pid, 43, dan dua anaknya, Adibah Taqqiah, 14, dan A'fiqah Ihsanniah, 11, maut di tempat kejadian manakala Alimulhilmi, 9, cedera ringan.

Ketua Polis Daerah, Deputi Supritendan Zulkepli Hashim berkata, ketika kejadian, Abdul Razak yang merupakan seorang guru dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Taman Sri Pantai di sini selepas tamat mengikuti kursus.

"Siasatan awal mendapati kereta yang dipandunya dari arah Johor Bahru dipercayai hilang kawalan lalu terbabas dan memasuki laluan bertentangan sebelum bertembung dengan lori tunda berkenaan.

"Mayat tiga beranak berkenaan telah dihantar ke Hospital Mersing untuk bedah siasat manakala mangsa yang terselamat kini menerima rawatan lanjut di hospital sama," katanya.

Zulkepli memberitahu, pemandu lori tersebut bagaimanapun hanya cedera ringan dan dirawat sebagai pesakit luar.

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat