{WARGA FELDA}

WARGA FELDA Blog | Created By Www.BestTheme.Net

Senarai Blog Saya

Utusan Online - Luar Negara

Posted by Tanpa Nama

Utusan Online - Luar Negara


Pesawat terpaksa buat pendaratan cemas ekoran masalah penumpang

Posted: 30 May 2013 10:15 AM PDT

BEIJING 30 Mei - Sebuah pesawat yang dalam perjalanan ke Beijing terpaksa membuat pendaratan kecemasan ke Alaska ekoran seorang penumpang cuba menggantung diri di tandas pesawat tersebut semalam.

Syarikat Penerbangan Amerika Syarikat dalam satu kenyataan berkata, pesawat UA851 dari Chicago itu berlepas Rabu lalu terpaksa membuat pendaratan di Anchorage kerana `rawatan kecemasan selepas seorang penumpang terpaksa di tahan di hospital tempatan.

Sementara itu penumpang lain terpaksa bermalam di bandar raya itu ekoran kejadian tersebut. - AFP

2 terkorban dalam Taufan Barbara

Posted: 30 May 2013 10:12 AM PDT

OAXACA 31 Mei - Taufan Barbara melanda perairan Pasifik selatan Mexico semalam, menyebabkan sekurang-kurangnya dua orang maut dengan jalan raya ditenggelami air dan beberapa batang pokok tumbang.

Menurut Pusat Taufan Kebangsaan Amerika Syarikat (AS), taufan itu bagaimanapun kemudiannya bertukar menjadi ribut dengan kelajuan angin maksimum 96 kilometer sejam.

Barbara melanda negeri Chiapas iaitu sebuah wilayah pedalaman berhampiran negeri Oaxaca dengan beratus-ratus orang turut dipindahkan daripada kawasan terjejas, kata pegawai perlindungan awam negeri Chiapas. - AFP

Leave a Reply

Raja Alias

Segamat

Kuantan

G. Musang

Trolak

J. Bahru

Terengganu

Mempaga

A. Setar

Jengka

Sahabat